OpenAI уклав угоду про використання контенту The New Yorker, Vogue, Vanity Fair
Компанія OpenAI уклала багаторічну угоду з видавництвом Condé Nast, яка дозволить стартапу використовувати контент таких медіабрендів, як The New Yorker, Vogue, GQ, Vanity Fair і Bon Appétit.
Про це повідомляє ВВС, передає Укрінформ.
Згідно з угодою, OpenAI отримає дозвіл на відображення контенту медіавласності Condé Nast у своїх продуктах на основі ШІ, включаючи ChatGPT і його прототип SearchGPT.
OpenAI під керівництвом Сема Альтмана та Condé Nast не розголошують умови угоди.
«Ми прагнемо співпрацювати з Condé Nast та іншими видавцями, аби гарантувати, що ШІ, який відіграє все більшу роль у пошуку та поширенні новин, зберігає точність, цілісність і повагу до якісної публікації», - сказав головний операційний директор OpenAI Бред Лайткап.
У своєму зверненні до співробітників генеральний директор Condé Nast Роджер Лінч зазначив, що важливо використовувати нові технології та захищати інтелектуальну власність у той час, коли технологічні компанії підривають здатність медіакомпаній монетизувати контент.
Як повідомляв Укрінформ, у травні OpenAI підписала угоду, яка надасть їй доступ до контенту найбільших новинних видань, що належать медіахолдингу News Corp. Це, зокрема, The Wall Street Journal, MarketWatch, Times та інші.
Фото: GETTY IMAGES