Hitachi та Nvidia розробили службу обслуговування поїздів на основі штучного інтелекту
Японська корпорація Hitachi спільно з американським виробником чипів Nvidia розробила службу з обслуговування залізничних потягів із використанням технології штучного інтелекту, яка дозволяє істотно підвищити ефективність виявлення й усунення несправностей.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Kyodo.
Технологічне рішення отримало назву HMAX і використовує вдосконалені графічні процесори Nvidia для миттєвого аналізу зображень та інших даних, отриманих із камер та встановлених у потязі датчиків, таких як нагрівання, вібрація тощо, які збираються під час його руху.
Це дозволяє частіше отримувати дані про стан потягів порівняно з методами, що застосовуються при традиційному технічному обслуговуванні, і проводити своєчасну заміну деталей для підвищення безпеки пасажирів, зокрема, на високошвидкісних залізницях.
Штучний інтелект аналізує отримані дані, виявляє відхилення від норми і встановлює найкращий час для заміни відповідних деталей.
Це перше комерційне застосування рішень Hitachi із використання ШІ в обслуговуванні потягів і залізниць, якого компанії вдалося досягнути в партнерстві з Nvidia.
У компанії повідомили, що HMAX вже успішно впровадили на деяких залізничних маршрутах у Великій Британії та Італії.
Як повідомляв Укрінформ, японський стартап Ashirase, якого підтримує компанія Honda Motor Co., випустив пристрій, щоб допомогти людям із вадами зору краще орієнтуватися в навколишньому просторі.
Фото: Kyodo