5 порад, як не втратити та підвищити продуктивність праці
Допоможуть план пріоритетності та втеча від понаднормованої роботи.
Про збереження та підвищення продуктивності йдеться у матеріалі сайту пошуку роботи grc.ua, передає Укрінформ.
Першою корисною навичкою для працівник стане складання плану пріоритетності справ на кожен день.
«Такий перелік справ буде давати почуття зосередженості та організовувати роботу, не відволікаючись та не розосереджуючись на різні дрібні задачі», - йдеться у матеріалі.
Важливим фактором є заряд бадьорості та енергії, а значить відпочинок та час на улюблену справу. Корисними будуть заняття спортом, здорове харчування та сон. Їх відсутність впливає на концентрацію увагу та чіткість мислення, а з часом може призвести до втрати наснаги.
Наступним корисним навиком є уміння делегувати обов'язки. Варто поділити конкретні задачі між спеціалістами з відповідними вміннями. Це дозволить пришвидшити роботу та залишитись із запасом корисної енергії для виконання наступних завдань.
Також необхідно уникати понаднормової праці, що призводить до втрати концентрації та зниження продуктивності. Інколи ситуація вимагає затриматись на роботі, попрацювати у вихідний, але це немає постійно повторюватись.
Остання порада – ніякого хаосу. На роботі процес звільнення від нього можна почати з прибирання робочого місця. Якщо викинути сміття, розкласти папери, зручно розставити всю канцелярію, то менше часу знадобиться на пошуки необхідних документів тощо.
Фото: Pixabay