Експерти про катастрофу Боїнга: Поки навіть неясно, скільки було спроб сісти

Експерти про катастрофу Боїнга: Поки навіть неясно, скільки було спроб сісти

Укрінформ
Експерти, що займаються розслідуванням катастрофи Боїнга в аеропорту Ростова-на-Дону, висунули кілька версій, проте поки не можуть визначити причину аварії.

Про це ТАСС повідомили кілька джерел, близьких до авіаційної влади.

"Поки що висуваються лише припущення, але вони не мають чітких документальних підтверджень", - сказали джерела, додавши, що "пріоритетної версії поки немає".

Співрозмовники агентства повідомили, що поки відтворена лише попередня картина самої авіаподії.

"За попередніми даними, Boeing, який так і не зміг сісти з першого разу, пішов на друге коло. З другого кола він припинив посадку і став йти на третє коло. На висоті близько 900 м при швидкості більше 400 км/год лайнер дав лівий крен і майже вертикально, під кутом в 60 градусів, врізався в землю ближче до лівого краю злітно-посадкової смуги", - пояснили джерела.

За їх даними, метеоумови в Ростові-на-Дону були складними, але бокового вітру не було. "Вітер, пориви якого досягали 11-17 м/с, не був боковим", - уточнили джерела.

Під час польоту і при посадці екіпаж про жодні технічні проблеми на борту не повідомляв, сам політ проходив штатно.

Джерела не змогли сказати, скільки часу буде потрібно для розслідування причин катастрофи. "Це займе багато часу, поки складно сказати скільки. Це залежить від інформації, яку вдасться отримати під час розшифровки "чорних скриньок", - пояснили співрозмовники.

"Поки немає навіть чіткого розуміння, скільки точно він здійснив кіл, намагаючись здійснити посадку. Що стосується інформації Flightradar, вона приймається лише до відома", - додали вони.

Раніше в СК повідомили, що серед основних версій причин аварії розглядаються: помилки пілотування у складних метеоумовах, технічна несправність і можливість впливу інших факторів.

Фото: ТАСС

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-