Українці найбільше очікують від світу захисної та наступальної зброї
Про це свідчать передані Укрінформу дані соціологічного опитування, проведеного дослідницькими компаніями Cygnal (США) та Gradus Research (Україна).
Так, за даними опитування, 65% українців бажають більше захисної зброї, і майже стільки ж — наступальної зброї.
«Більшість (65%) українців бажають більше захисної зброї, і майже стільки ж — наступальної зброї, а також фінансової та гуманітарної допомоги у вигляді продуктів та припасів», — заявляє засновниця і керівниця Gradus Research Євгенія Близнюк.
За її словами, «ми бачимо також великий ентузіазм щодо приєднання до Європейського Союзу. Приблизно рівні частини респондентів вважають, що Україна має долучитися до НАТО та що Україні краще створити новий оборонний союз (24% та 27% відповідно). Проте третина респондентів відчуває невпевненість в цьому питанні, тож з боку держави буде доречна пояснювальна робота».
Опитування було проведене 1 квітня методом самозаповнення анкети в мобільному додатку. Онлайн-панель Gradus відображає структуру населення міст з кількістю населення понад 50 тисяч у віці 18-60 років за статтю, віком, розміром населеного пункту та регіоном. Розмір вибірки — 1000 респондентів.
Дослідницька компанія Gradus Research побудувала і вже третій рік працює з національною панеллю у смартфонах, проводячи репрезентативні соціологічні та маркетингові дослідження. Метод опитувань через спеціальний мобільний додаток Gradus дозволяє проводити поля з об'ємними національними вибірками за лічені години (18-60 років, міста 50 тис.+, 40 тисяч респондентів у базі даних). Крім цього, у Gradus є напрямок якісних досліджень. Компанія проводить близько 300 досліджень за рік.
Cygnal – міжнародна компанія з політичних опитувань, вивчення громадської думки та прогнозної аналітики, яка базується у США. Першовідкривач багаторежимного опитування, аналізу інтернет-текстів та аналізу емоцій. За довгі роки роботи вона не раз була відзначена нагородами. Cygnal постійно займає перші місця за точність досліджень. Брала участь у 2700 бізнесових, громадських і політичних кампаніях.