В Україні запрацювала Гаряча лінія з питань етики і стандартів для журналістів - КЖЕ
Сьогодні вплив оперативної та достовірної інформації значно зростає, бо від неї залежить не тільки адекватне розуміння ситуації, ментальне здоров’я громадян, але й боєздатність країни, здатність приймати поінформовані рішення, а іноді – збереження життя людей.
Зараз українські медіа перебувають в напруженому робочому режимі, наживо висвітлюючи російську воєнну агресію в Україні. Вони працюють як супергерої інформаційного фронту, наближаючи перемогу нашої держави.
20 років Комісія з журналістської етики допомагає формувати культуру професійної та чесної журналістики, а відтак утвердження довіри до ЗМІ та зміцнення принципу свободи слова в Україні.
Комісія з журналістської етики запускає Гарячу лінію з питань етики і стандартів для журналістів/ Ethics Hotline for Journalists. Її мета – допомагати попереджати помилки та робити матеріали якіснішими на етапі підготовки до публікації. КЖЕ готова запропонувати власну експертизу та юридичну допомогу медіаюриста.
- Зіткнулися зі складною етичною дилемою при підготовці матеріалу?
- Маєте сумніви щодо інформації, яку не можна розголошувати в медіа під час воєнного стану?
- Підготували матеріал і не знаєте чи він містить порушення журналістської етики?
- Сумніваєтеся як правильно «воєнний» чи «військовий», «бомбардування», «обстріл» чи може «авіаналіт»?
- Як знайти баланс між розкриттям історії та захистом потерпілої при підготовці матеріалу?
- Важко визначити, яку інформацію подати читачам, щоб не викликати паніки серед населення?
- Переживаєте, що отримаєте негативну реакцію читачів на матеріали, що пов’язані з війною?
- Не розумієте як вдало підібрати експертів з тих чи інших питань?
- Потребуєте роз’яснення Кодексу етики українського журналіста?
- Маєте інше питання, яке стосується дотримання журналістських стандартів та етики?
Ми допоможемо оперативно та у простий спосіб!
Залиште своє запитання у короткій формі і отримайте відповідь не пізніше 24 годин https://forms.gle/QM4NSBsHQDX4Tu3aA
Цей проєкт реалізується за підтримки International Media Support (IMS).
* Точка зору автора може не збігатися з позицією агентства
реклама