ЗМІ розповіли, як «Вагнерівці» використовують соцмережі для вербування найманців
Про це пише європейське видання POLITICO із посиланням на соціальні дослідження, передає Укрінформ.
«За даними британської дослідницької групи Logically, що фокусується на дослідженні дезінформації, оголошення про роботу в ЧВК «Вагнер», яка має найманців у кількох країнах, набрали майже 120 тисяч переглядів у двох соцмережах за останні десять місяців»,- зазначається в публікації.
При цьому повідомляється, що дослідники нарахували шістдесят дописів десятками мов, в тому числі французькою, в’єтнамською й іспанською. У оголошеннях пропонувалися вакансії на посади бойовиків, ІТ-фахівців, водіїв та медиків, вочевидь, в угрупованні «Вагнер». Хоча назва угруповання напряму не вказувалася, дописи містили контактні телефони, посилання на сторінки в Telegram, пов’язані з цією ЧВК та пропонували зарплату близько 2,8 тисячі євро на місяць плюс пільги.
Наскільки такі кампанії з вербування в соцмережах були успішними, поки оцінити складно. Проте використання таких оголошень з підбурюванням до насильства, пропагандою й виправданням війни РФ проти України, вочевидь, порушують стандарти Facebook і Twitter.
Тим часом у компанії Meta, яка контролює платформу Facebook, відповіли на запит, що позначили «Вагнер» як небезпечну організацію, яка не може під своїм ім’ям існувати на платформі. Крім того, офіційний представник Meta зауважив, що вони видаляють контент, який містить вихваляння чи ознаки підтримки цього угруповання.
Натомість компанія Twitter досі не надала відповіді на запит журналістів.
Як повідомляв Укрінформ, цю платформу коротких повідомлень, яку віднедавна контролює Ілон Маск, потенційно можуть заборонити в Європі, якщо вона не дотримуватиметься правил боротьби з дезінформацією. Twitter минулого тижня вийшов із добровільної угоди Європейського Союзу про боротьбу з дезінформацією в інтернеті.