Росія підготувала черговий раунд дезінформаційної кампанії проти України – розвідка

Росія підготувала черговий раунд дезінформаційної кампанії проти України – розвідка

Укрінформ
Головне управління розвідки Міністерства оборони України у рамках міжвідомчої взаємодії отримало інформацію щодо підготовки російським «агентством соціального проєктування» чергового пакету провокативних матеріалів, спрямованих на міжнародну дискредитацію України і розпалювання внутрішньополітичних чвар.

Про це у Телеграмі поінформувала пресслужба ГУР, передає Укрінформ.

«Для розповсюдження серед цільових аудиторій Німеччини Франції Ізраїлю та США пропонуються теми: «Африканці: «Франція, забирайся», «Ласкаво просимо, Росія», «Тихоокеанські танці Макрона на граблях», «Економіку Німеччини очікує обвал», «Криза вже прийшла у кожну оселю», «Справи проти Нетаньяху фабрикувались за тими ж лекалами, що й справи проти Трампа», - називає ГУР наративи з нового російського «темника».

За інформацією ГУР, в українському інформаційному просторі плануються публікації на теми: «Хто хабарі бере, а хто на фронт йде», «Політичний спаринг: коли почнеться бій?», «Тушіть світло – виборів не буде», «Так військовий чи мирний час?» тощо.

Як заявляють у розвідці, російські політтехнологи традиційно діють за принципом «крапля правди на тонну брехні». У ГУР відмічають, що при цьому росіяни намагаються знайти та актуалізувати реально існуючі проблеми та больові точки, в тому числі, для західного світу.

У повідомленні наводиться такий приклад брехливого перекручування: «Як випливає з даних Destatis, сукупна заборгованість органів соціального забезпечення минулого року скоротилася більш ніж на 47 млрд євро (і це з урахуванням зростання витрат на здобуття українських біженців). Безперечно, соцзабезпечення доклало чимало зусиль, щоб скоротити свої витрати. Щоправда, те, що в результаті без допомоги залишилося багато і без того небагатих німців, навряд чи це хвилює федеральний уряд. Воно надто зайняте постачанням танків та боєприпасів для України».

У воєнній розвідці пояснили, що мета всіх матеріалів - єдина: «переконати» українців та їхніх союзників у безперспективності опору, посіяти сумніви та протистояння в антипутінській коаліції та створити враження, що є інші «важливіші» проблеми.

«Кожен матеріал має додаток з рекомендаціями щодо бажаних коментарів «від пересічних читачів» на кшталт: «Напишіть коментар у 200 знаків від імені ізраїльтянина, який живить традиційну ворожість до Європи та Франції. Африка його зовсім не цікавить, але проблеми давніх недоброзичливців приносять задоволення», - додали у ГУР.

Читайте також: Нацрада очікує від ЄС поглиблення санкцій проти російських медіа

У відомстві нагадали, що єдиним способом протидіяти ворожій пропаганді в інформаційному просторі є перевірка отриманої інформації та критичне ставлення до матеріалів, спрямованих на розпалювання ворожнечі серед союзників.

Як повідомлялося, за інформацією Українського інституту медіа та комунікації, майже 84% українців помітили збільшення російської пропаганди у медіаполі.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-