У Каннах чекають на фільми Лозниці та Слабошпицького - директор "Молодості"
Про це розповів генеральний директор КМКФ "Молодість" Андрій Халпахчі під час прес-конференції за підсумками діяльності Українського павільйону на кіноринку 69-го Каннського кінофестивалю, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Ми спілкувалися з організаторами Каннського фестивалю. В секції "Тиждень критики" в Каннах два роки тому переміг Мирослав Слабошпицький з картиною "Плем'я". І сьогодні дуже багато людей приходило до нас, цікавилися фільмом "Люксембург", який має бути завершений десь у грудні. І безумовно відбірники Каннського фестивалю дуже просили, щоб інші фестивалі зачекали, щоб цей фільм подали на Каннський кінофестиваль. Також готує нову картину Сергій Лозниця. Він був двічі учасником великого конкурсу Каннського фестивалю", - зазначив Халпахчі.
За його словами, й інші фестивалі - зокрема у Роттердамі, в Берліні, Карлових Варах, "Чорні ночі" в Таллінні - уважно стежать за тим, що відбувається в Україні.
"Багато було розмов з Литовським телебаченням, яке планує показати низку українських фільмів. І це поступові кроки, над якими ми спільно працюємо. Відчувається величезна різниця між тим, що було 8 років тому, коли ми вперше організували павільйон і було обмаль українських фільмів, і ситуацією сьогоднішньою, яка дає надію, що українське кіно стане повноцінним учасником світового процесу". - сказав Халпахчі.
Він висловив переконання, що діяльність Українського павільйону дає свої наслідки.
"У павільйоні відвідувачі цікавилися як локаціями України для можливості зйомок, так і українськими фільмами для прокату - у кінотеатрах і телевізійного, також для участі у міжнародних кінофестивалях. Важливо, що про Україну починають знати більше", - підкреслив Халпахчі.
Як зазначив голова Держкіно України Пилип Іллєнко, зараз іде наполеглива праця над тим, щоб зав'язувати контакти, "щоби просто нас почали впізнавати".
"Коли представники фондів європейських починають в обличчя впізнавати українських продюсерів, це вартує більше, ніж підписи на якихось там документах. Проводячи таку роботу, ми вийдемо в певний момент на реалізацію великої кількості копродукційних проектів", - сказав голова Держкіно.
Він додав, що вже зараз багато фільмів в Україні створюється в копродукції. З 20 повнометражних ігрових фільмів, які зараз перебувають у виробництві за підтримки Держкіно, приблизно половина - це європейська копродукція.