Джамала стала Послом доброї волі ООН

Джамала стала Послом доброї волі ООН

Відео
Укрінформ
Українська співачка Джамала стала Послом доброї волі із протидії торгівлі людьми. Вона підтримала багаторічну роботу Міжнародної організації з міграції (МОМ) – Агентства ООН із питань міграції,  боротьби з сучасним рабством та запобігання йому.

Про це повідомляє Представництво МОМ в Україні.

"Ролик з’явиться в ефірі українських телеканалів 18 жовтня, у Європейський день боротьби з торгівлею людьми. Окрім ротації відео на телебаченні, також передбачається загальнонаціональна інформаційна кампанія зовнішньої реклами "Небезпеку видно не одразу", - ідеться в повідомленні. 

Як зазначає Джамала, в Україні дуже багато людей живуть на межі бідності та готові працювати будь-де та за будь-яких умов. Саме вони, як правило, стають жертвами торгівців людьми та потрапляють у рабство. На жаль, кількість постраждалих з кожним роком тільки зростає.

"Ця кампанія, звісно, не вирішить проблему, але може привернути увагу і ЗМІ, і посадовців, і суспільства. Головна мета – попередити українців, що треба бути дуже обережними, коли вони розглядають пропозиції роботи за кордоном", – каже співачка. 

Одна п’ята населення України, відповідаючи на запитання соціологів у рамках нещодавнього дослідження МОМ, сказали, що були б готові заради роботи нелегально перетнути кордон, працювати у зачинених приміщеннях або віддати паспорт працедавцю. 

"Усі ці люди схильні до ризикованої поведінки, яка може закінчитися їхньою експлуатацією", – пояснює голова Представництва МОМ в Україні доктор Томас Лотар Вайс. "Ми надзвичайно цінуємо участь Джамали у нашій кампанії із запобігання сучасному рабству. Віримо, що Джамала допоможе врятувати багато людських доль", – сказав доктор Вайс.

За даними дослідження, проведеного на замовлення МОМ, з 1991 року понад 230 тисяч українців постраждали від торгівлі людьми. Представництво МОМ в Україні з 2000 року надало допомогу майже  14 тис. постраждалих від сучасного рабства. Лише за перші 6 місяців поточного року Представництво МОМ виявило 639 осіб, які постраждали від торгівлі людьми з метою трудової та сексуальної експлуатації у 23 країнах, зокрема в Україні. Цей показник на 30% вище у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. 

Національна інформаційна кампанія МОМ із протидії торгівлі людьми за участю Джамали "Небезпеку видно не одразу" стала можливою завдяки підтримці американського народу через проект Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та була підтримана Міністерством соціальної політики України та Міністерством внутрішніх справ України.

Читайте також: У новому кліпі Джамала станцювала на краю урвища

Як відомом, у 2013 році Джамала стала обличчям кампанії MTV EXIT, організованої у партнерстві з МОМ та спрямованої на підвищення обізнаності українців про торгівлю людьми та безпечну міграцію. Тоді Джамала виступила в ролі ведучої документального фільму "Життя на продаж", заснованого на реальних історіях постраждалих від експлуатації. Обличчями аналогічних кампаній MTV EXIT у світі були такі знаменитості, як Джаред Лето й Анджеліна Джолі.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-