Знятий у Києві рекламний ролик отримав трьох "Каннських левів"
Про це йдеться у прес-релізі Family Production, повідомляє bzh.life.
Відеоролик Go With The Flaw нагородили у трьох категоріях: "режисура" ("Бронзовий лев"), "продакшн-дизайн" ("Бронзовий лев") та "операторська робота" ("Срібний лев").
За продакшн відповідала українська компанія Family Production, а режисером виступив Франсуа Руселле, який раніше працював із Мадонною, Depeche Mode і The Rolling Stones.
Саундтреком реклами стала пісня Едіт Піаф "Non, Je ne regrette Rien", а головними локаціями — Подільсько-Воскресенський міст і Національний університет театру, кіно і телебачення ім. Карпенка-Карого.
"Це були досить складні зйомки, передусім щодо кастингу. Ми раді, що стали флагманами зарубіжного знімального буму в Києві. Й удвічі приємніше, що зусилля не були марними", — зазначила генеральний продюсер Family Production Анастасія Буковська.
Нагадаємо, раніше Banda Agency отримала "Каннських левів" за брендинг Євробачення.