Більше 20% жінок бажають отримати квіти на 8 березня
Про це свідчать результати опитування Київського міжнародного інституту соціології.
Так, на запитання “Який подарунок ви понад усе хотіли б одержати від коханого чоловіка на 8 березня?” 23% жінок відповіли, що хотіли б отримати квіти.
Водночас, 12% жінок не чекають від чоловіків ніяких подарунків, крім турботи та уваги.
7% жінок хотіли б отримати в подарунок ювелірну прикрасу, а 6% - парфуми або косметику. 5% жінок бажають отримати в якості подарунка романтичну вечерю, ще стільки ж — гроші.
Ще 13% опитаних жінок відповіли, що не мають людини, від якої вони чекають подарунків.
Як зауважують у КМІС, в цілому бажання жінок та плани чоловіків практично збігаються.
32% опитаних чоловіків на запитання “Який подарунок Ви понад усе хотіли б подарувати коханій жінці на 8 березня?” відповіли, що мають намір дарувати жінці квіти. 6% чоловіків відзначили, що даруватимуть жінці увагу і турботу. Ювелірні прикраси планують дарувати коханим 7% опитаних чоловіків, 5% - парфуми чи косметику, ще 5% чоловіків мають намір подарувати жінці романтичну вечерю. 7% чоловіків планують подарувати жінці на 8 березня гроші. 10% чоловіків відповіли, що не мають, кому робити подарунки на 8 березня.
Як резюмують у КМІС, порівняно з 2018 роком, жінки значно більше хотіли б отримати у подарунок турботу, увагу та добре слово (було 6%, стало 12%).
У 2019 році стало дещо менше чоловіків, які не планують дарувати подарунки (було 6%, стало 2%).
“Дещо сумні зміни – з 8% до 10% збільшилася кількість чоловіків, яким нема кому дарувати подарунки і з 9% до 13% збільшилася кількість жінок, яким нема від кого отримувати подарунки”, - зазначають у КМІС.
Всеукраїнське опитування громадської думки проводилося Київським міжнародним інститутом соціології з 8 по 20 лютого 2019 року. Методом особистого інтерв'ю було опитано 2042 респонденти, що мешкають у 110 населених пунктах усіх регіонів України, крім АР Крим.
У Луганській і Донецькій областях опитування проводилося тільки на території, що контролюється українською владою.
Статистична похибка вибірки (з імовірністю 0,95 і за дизайн–ефекту 1,5) не перевищує: 3,3% для показників близьких до 50%, 2,8% — для показників близьких до 25%, 2,0% — для показників близьких до 10%, 1,4% — для показників близьких до 5%.