Супрун розповіла, як велосипедистам “не зламатися” на дорозі
Про це Уляна Супрун написала у Facebook.
Зокрема, вона нагадала, що минулого року у Києві та околицях міста було зафіксовано 119 ДТП з велосипедистами. 4 велосипедисти загинули, ще 4 отримали тяжкі травми із загрозою для життя, 12 велосипедистів зламали кінцівку або отримали інші травми середнього ступеня. “Траплялися аварії через вину як водіїв авто та пішоходів, так і самих велосипедистів, - пише Супрун. - Великій частині з них можна було б запобігти, якби учасники руху дотримувалися правил дорожнього руху”.
Тому вона нагадує, що нерозумно виїжджати на дороги загального призначення, жодного разу не прочитавши правила дорожнього руху. І радить звернути особливу увагу на правила проїзду перехресть, порядок виїзду з другорядної дороги на головну та пріоритети різних видів транспорту. Також вона зауважила, що пішохідний перехід велосипедисти мають переходити пішки, ведучи велосипед поруч.
Очільниця МОЗ також радить тренувати звичку “відчувати” трафік та прогнозувати дії інших учасників руху, вивчити свої основні маршрути, зупинки громадського транспорту, перехрестя, скупчення авто чи потенційно небезпечні ділянки. І нагадує, що регулярне технічне обслуговування велосипеда — гарантія того, що у відповідальний момент у вас не відмовлять гальма. Шолом не є обов’язковим з точки зору ПДР, але його необхідність продиктована здоровим ґлуздом, станом доріг, поведінкою деяких водіїв та досвідом велосипедистів, вважає очільниця МОЗ. А “світловідбивальні елементи на велосипеді та одязі, яскравий жилет, активне світло спереду і ззаду допоможуть вам позначити себе та уникнути багатьох неприємних ситуацій”.
Супрун нагадує, що місто вдень та вночі дуже різне, і радить враховувати це, якщо є потреба їхати навіть стандартним маршрутом, але в інший час доби, ніж зазвичай.
“Водії - не телепати і не можуть знати ваших намірів, тож обов’язково показуйте, що хочете повернути, зупинитись чи здійснити інший маневр”, - пише Супрун.
Новачкам Супрун радить відпрацювати на безпечному майданчику навички екстреного гальмування, щоб зрозуміти як велосипед поводить себе у заносі. А перші виїзди здійснювати у компанії досвідчених колег, які зможуть підстрахувати та дати конкретні поради.