Як часто українці ходять у кіно на карантині

Як часто українці ходять у кіно на карантині

Опитування
Укрінформ
50,2% глядачів купують квитки на українські фільми рідше одного разу на кілька місяців.

Про це свідчать результати опитування «Портрет глядача українського кіно в кінотеатрі», проведеного КМІС на замовлення ГО «Детектор медіа», яке представили в Укрінформі його учасники.

«50,2% опитуваних купують квитки на українські стрічки рідше, ніж один раз на місяць, 26% – один раз на кілька місяців, ще 15,2% – раз на місяць. Лише 6,8% респондентів розповіли, що ходять в кіно на українські фільми кілька разів на місяць, ще 0,5% – раз на тиждень», - свідчать результати опитування.

Читайте також: Фонд Eurimages частково профінансує зйомки фільмів «Спас» і «Носоріг»
Відео дня

35,8% респондентів відповіли, що зазвичай купують квитки в кінотеатр один раз на місяць, 25,4% ходять у кіно кілька разів на місяць, ще 24,8% сказали, що дивляться кіно в кінотеатрах раз на кілька місяців.

Серед тих, кому щось заважає дивитися українські фільми в кіно, 27% причиною назвали низьку якість фільмів, у 18,3% не вистачає коштів на купівлю квитка, 14,7% бракує часу. При цьому 80% опитаних зазначили, що їм нічого не заважає ходити в кінотеатри на українські фільми.

«Я сподіваюся, що ця інформація буде сприйнята нашими митцями, вони зроблять із неї висновки і братимуть до уваги потреби свого глядача, працюватимуть із аудиторією», – прокоментувала Наталія Байдан, фахівець із просування мережі кінотеатрів «Планета кіно».

Читайте також: Вийшов трейлер воєнної драми «Мати апостолів»

Арт-менеджер кінотеатру «Копернік» (м. Львів), кінокритик Станіслав Тарасенко вважає, що.в українського кіно буде свій глядач, якщо фільм зроблено якісно, добре працює дистриб’ютор і відбувається робота з цільовою аудиторією.

«Процес кіновиробництва й кінопрокату складається з відомих для кіноіндустрії компонентів. Якщо кожен із них пропрацьовано максимально, тоді завжди буде успіх. Можна зняти гарний фільм, але погано прокотити його в кінотеатрах. І навпаки, можна зняти погане кіно й чудово розписати його в кінотеатрах, але на нього ніхто не піде. Одні дистриб’ютори вкладаються в рекламу, а інші ні. Усі ці фактори разом і призводять до успіху чи провалу фільму», - пояснив він.

Читайте також: Містичний трилер «Брама» з Ірмою Вітовською вийшов онлайн

Опитування було проведено на замовлення ГО «Детектор медіа» за підтримки Українського культурного фонду Київським міжнародним інститутом соціології у співпраці з Центром «Соціальні індикатори».

Опитування тривало з 27 серпня по 18 жовтня 2020 року в кінотеатрах чотирьох міст України (Київ, Одеса, Львів, Харків) серед глядачів українського кіно. Було опитано 2004 респонденти.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
Всi рубрики
За період:
-
Share: