Укрпошта презентувала колекцію марок у стилі «ню»
Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.
«Поштові марки в стилі «ню» дуже популярні за кордоном. Укрпошта довго збиралася розробити подібний проєкт, і нарешті після тривалих дискусій рішення було ухвалено. Картини відбирали члени наглядової ради Укрпошти», – розповіла про створення колекції начальник Управління філателістичної продукції АТ «Укрпошта» Наталя Мухіна.
За її словами, картини із зображеннями оголених жінок згодом обов’язково з‘являться на марках Укрпошти.
У першому випуску серії представлені роботи Тараса Шевченка «Одаліска» з фондів Національного музею Тараса Шевченка та українського художника-сучасника Андрія Чебикіна «Енергія ІІ» з фондів Національного художнього музею України.
Тираж кожної марки – 130 тисяч примірників. До марок випустили конверти, картмаксимуми та факсиміле «першого дня».
Окрім цього, Укрпошта спільно з українським брендом одягу OLIZ представили колекцію жіночих шовкових хусток. Дизайн розроблено відповідно до стилю картин Тараса Шевченка.
«Речі бренду створюються з любов'ю до України та мистецтва. Колаборація Укрпошти та OLIZ – це найвищий вияв цієї любові та спосіб вкотре показати велич Тараса Шевченка як художника», – сказала засновник бренду Христина Зборошенко.
Вона зауважила, що 20% коштів з продажу марок та хусток буде спрямовано на розвиток Національного музею Тараса Шевченка.
Урочиста церемонія спецпогашення поштових марок відбулася в Національному музеї імені Тараса Шевченка.
Фото: Укрпошта