«Музичні історії»: Шерше ля Франс, або Як французи впливали на сучасну музику
Після трьох випусків «Мелодій воєнного часу» (посилання на всі в кінці тексту), де, зрозуміло, мало місця веселим чи легким ритмам, здалось нам, варто пригадати ті мирні часи, коли люди слухають щось романтичне. Наприклад, французький шансон. А ще цікавіше, навіть не класичний шансон у виконанні самих французів, а те, який відгук та які музичні рефлексії він викликав і викликає у всьому світі.
Відразу посипались прецікаві історії.
Починаючи з американця Сіднея Беше, який просто марив Францією і написав мелодію, що безліч разів потрапляла до різноманітних французьких збірок, хоча не був до того у самій Франції. Через роки потому він таки потрапив на французьку землю і залишився там, але ж то було потім…
А хіба не варто подиву, як «запав» на той самий шансон батько панк-року Іггі Поп? «Запав» так, що на старості літ (хоча де та старість у Іггі?) зрадив панку з шансоном багатократно, навіть не на один альбом…
Француз Тома Дютрона, на відміну від свого «зіркового» батечка Жака Дютрона, навпаки, тягнувся до Америки. І з того вийшло теж дещо вельми цікаве…
Або от Дастінг Спрінгфілд, Девід Боуі, не кажучи вже про брутального бороданя Біллі Гіббонса із ZZ Top. Де вони і де шансон, скажімо в особі Жака Бреля? Не поспішайте, ліпше послухайте дещо із призабутого, а дещо, можливо, з нечутого вами…
І це ми ще не згадали про легендарного Мік Харві з Bad seeds. Так як він «запав» на шансон, зокрема, на Сержа Гейнсбура, точно ніхто не «запав». Це варто відчути. Відчуйте разом з нами.
Ну й на завершення буде зовсім вже екзотика: металева версія шансону з оперним вокалом та цікавий сюрприз від американського та канадського рокерів з акордеоном…
Ну, і так, ніби між іншим, заглянемо на «Сто років потому», перевірити чи є там «Квіти зла»…
Традиційно записали подкаст Олександр Харченко та Володимир Радченко, змонтував традиційно талановито Роман Храбров…
Слухайте нас – не переслухаєте!
Попередні випуски слухайте тут:
Мелодії воєнного часу – від Боба Ділана до Адріано Челентано
Мелодії воєнного часу – в екслюзивному плей-листі від Укрінформу
Кримінальні танці — як, коли та з ким
«Музичні історії»: Gasta Claus, Perper, Slade та інші
Led Zeppelin навпаки, або чому зірка не завжди стає кометою
Все буде хумпа, або нові пригоди екзотичних музичних стилів
Пригоди каджунського акордеона, або звідки беруться екзотичні музичні стилі
Як Карлос Сантана став Світильником ока господнього
Як правильно рибалити на квадратного групера, або знахідки з блошиних ринків
У пошуках цукрової людини, або різдвяні історії з життя антиподів
Джон Леннон, Елтон Джон та інші самотні серця
Як фінські панки перемогли російських мілітаристів
Про тих, хто не захотів стати зіркою. А міг би…
Кавери, які стали популярнішими за оригінали
Як правильно танцювати «Смарткач»
«Реве та стогне...» у ритмі вальсу, або чому Україна впродовж десятиліть залишалась