В Україні запускають акселераційну програму для креативних індустрій
Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба Міністерства культури та інформаційної політики.
У МКІП пояснили, що метою програми є допомогти креативній індустрії презентувати свої послуги англійською мовою для виходу на міжнародні ринки, а також опанувати знання про міжнародний PR, маркетинг та штучний інтелект для бізнесу.
«Окрім потужних технологічних можливостей, Україна також має великий потенціал для розвитку креативних індустрій та виходу на міжнародний ринок. Водночас існує низка викликів для учасників ринку, одним з яких є володіння англійською мовою. Вміння впевнено вести ділові переговори та використовувати технічну лексику є критично важливими для взаємодії з партнерами з усього світу», - зазначила заступниця міністра цифрової трансформації України з питань європейської інтеграції Валерія Іонан.
Навчання за програмою Creativity Beyond Borders, яке стартує 10 квітня, буде доступним для українців на постійній основі.
Курс складатиметься з вебінарів від фахівців з українських та міжнародних компаній. Серед основних тем:
- як ефективно продавати послуги та укладати угоди;
- які юридичні особливості при роботі з іноземцями;
- як залучати контракти від іноземних компаній;
- яка інфраструктура потрібна для бренду;
- як штучний інтелект може допомогти в міжнародній експансії.
Крім того, засновники та експерти компаній, які представлені на ринках Європи, США та інших країн, поділяться досвідом і практичними порадами. Також юридичні партнери нададуть документи, які можна використовувати для підписання угод.
«Попри деякі позитивні зрушення, українські креативні команди ще погано інтегровані в глобальний ринок. Відповідно до інтерв’ю, які проводили CASES з власниками креативних бізнесів, лише близько 10% компаній мають вибудуваний процес залучення клієнтів з-за кордону. Через надмірну зосередженість на внутрішньому ринку креативні бізнеси надміру чутливі до будь-яких криз, що трапляються тут», - зауважив CEO CASES Анатолій Попель.
За його словами, особливо це було відчутно в перші три місяці повномасштабної війни, коли половина учасників ринку сповільнилась чи навіть зупинилась. При цьому компанії, що налагодили роботу із зовнішніми ринками, набагато впевненіше проходять випробовування. «Тож експансія за межі України є стратегічним напрямком розвитку галузі. Цей курс покликаний допомогти та надихнути команди до такого кроку», - додав Попель.
Зареєструватися на акселераційну програму та ознайомитися з її деталями можна за посиланням.
CASES - соціальна мережа та EdTech-платформа для креативних індустрій, вона є найбільшою креативною спільнотою України. На платформі можна навчатись або викладати, розвивати власне портфоліо та вести блог, ділитися новинами та відкривати для себе нові ідеї, а також знаходити партнерів для співпраці.
Мовна програма Future Perfect втілюється Міністерством цифрової трансформації у співпраці з Міністерством освіти і науки та Міністерством культури та інформаційної політики, за підтримки USAID / UK Aid проєкту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах / TAPAS» та Фонду Східна Європа. Партнером проєкту є міжнародна технологічна компанія Mastercard.
Як повідомляв Укрінформ, у столиці Бельгії відбувся семінар, де європейські й українські експерти обговорили шляхи розвитку культурного та креативного секторів України.