У Харкові відбулася прем’єра балету-притчі «Драконячі пісні»

У Харкові відбулася прем’єра балету-притчі «Драконячі пісні»

Фото
Укрінформ
У Харківському національному академічному театрі опери та балету імені М.В. Лисенка 25 жовтня відбулася прем’єра балету-притчі «Драконячі пісні» на музику Максима Коломійця.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба Міністерства культури та стратегічних комунікацій.

Як зауважили у міністерстві, неординарність вистави полягає в незвичному сценічному середовищі, створеному за допомогою сучасних цифрових технологій. Абсолютно нетрадиційний підхід до пластичного рішення образів та візуальної складової хоч і дещо незвичний для поціновувачів класики, у поєднанні з костюмами виконавців та електронною графікою вражав глядачів своєю виразністю.

За словами генерального директора-художнього керівника театру Ігоря Тулузова, за час повномасштабної війни це перша повноцінна прем’єрна вистава, створена колективом «з нуля».

«У якомусь сенсі це виклик для нас, творчий виклик. Це непростий експеримент, але я впевнений, що він буде вдалий. Перш за все, «Драконячі пісні» суто український продукт, тому що вся творча група – це наші співвітчизники», - підкреслив він.

Авторка лібрето Жанна Чепела розповіла про натхнення, яке отримала від музики Коломійця: «Все зародилося з творчої «епідемії». Спочатку я «захворіла» музикою, в якій багато драматургії і вона має стати балетом. Цю ідею охоче підхопила Антоніна Радієвська. Маємо надію, що вистава передасть глядачам ті емоції та енергію, які закладені туди».

Читайте також: У Києві відбувся концерт із нагоди 85-річчя композиторки Лесі Дичко

«Я не передбачав, що мій цикл композицій може стати балетом. Це сміливий експеримент, і я вдячний Жанні за нього», - прокоментував композитор.

Своєю чергою поділилася враженнями художня керівниця балету, заслужена артистка України Антоніна Радієвська: «Ми танцюємо про любов: зустріч і розтавання, смуток, розчарування, втрату себе, про те, як ми знаходимо опору в собі і повертаємося один до одного. У виставі все закінчується добре».

Як зазначив художник з костюмів Костянтин Пономарьов, завдання дизайнера зробити так, щоб красиве в одязі стало зручним, а зручне - красивим. «Це мій дебют, і я дуже радий, що мені вдалося досягти цього балансу», - додав він.

Як повідомляв Укрінформ, Київський академічний театр «Золоті Ворота» створив відеоверсію своєї вистави «Я повернуся», що заснована на реальних фактах і розповідає про дітей, яких викрала Росія.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-