Багато артистів драмтеатру Маріуполя нині розважають росіян - актор Луценко
Про це розповів заслужений артист України, актор Донецького академічного обласного драматичного театру в Маріуполі, сержант Держприкордонслужби у відставці Андрій Луценко у черговому випуску проєкту Укрінформу «Нація непереможних».
За словами Луценка, він не розуміє, як можна, навіть опинившись в тимчасовій окупації, зрадити Батьківщину та працювати на ворога. Тим більше, після всього того, що росіяни робили з українцями, з містами. Він переконаний, що кожен має знати – це Україна, і сюди прийшли зі зброєю вбивати громадян твоєї країни.
«Можна припустити, що так складаються обставини, треба якось виживати. Але як я можу зрозуміти тих, хто виходить на сцену в Маріуполі і читає вірші про «нє трогайтє Росію, убєрітє рукі», «Росія мать» і так далі. Там вони створили свій руський драматичний театр «Ордєна почьота» і роблять концерти для російських солдатів. Ну це не може не боліти», – сказав Луценко.
Також актор розповів, що невелику кількість акторів з Маріуполя, які виїхали, прихистив Закарпатський обласний театр в Ужгороді: «Театр без даху. Ось така назва».
Попри все, Луценко мріє про нове приміщення театру, яке обов’язково має бути у звільненому Маріуполі. «Маріупольський театр може відродитися і повинен відродитися. Хочеться, щоб театр жив в Маріуполі для наших українських людей, які будуть теж жити в Маріуполі», – зазначив Луценко.
Митець також зауважив, що, незважаючи на війну в країні, складну соціально-економічну ситуацію, дуже важливо показати через наш театр, що «ми, Донецька область, ми живемо і ми існуємо».
Більше про нове життя Андрія Луценка, через що довелося пройти з 2014 року, про мистецтво під час війни і не тільки можна дізнатися зі свіжого випуску «Нації непереможних», який вийшов 3 грудня на новому Ютуб-каналі Укрінформу.
Як повідомлялося, нова програма Укрінформу «Нація непереможних» розповідає про силу духу та незламність українського народу, що передаються через призму реальних історій життя та діяльності кожного героя проєкту.