Серіал «Гра в кальмара» вже подивилися 330 мільйонів глядачів на Netflix

Серіал «Гра в кальмара» вже подивилися 330 мільйонів глядачів на Netflix

Укрінформ
Напередодні прем'єри другого сезону популярний південнокорейський серіал "Гра в кальмара" (Squid Game), який вийшов у 2021 році, зібрав 330 мільйонів глядачів та 2,8 мільярда годин перегляду на Netflix.

Про це повідомляє Укрінформ із посиланням на The Variety.

Кількість переглядів першого сезону зросла на 60% після виходу трейлера другого сезону. Netflix стверджує, що продовження серіалу є найочікуванішим проєктом року.

Прем'єра другого сезону серіалу відбудеться 26 грудня цього року.

Режисер «Гри в кальмара» Хван Дон Хьок каже, що взявся за другий сезон лише тому, що «величезний успіх» першого сезону надав йому «сміливості та мотивації», щоб продовжити зйомки.

«Чесно кажучи, це сталося тому, що перший сезон так полюбили багато людей», – сказав він.

Також зазначається, що стримінгова платформа запустила гру Squid Game Experience, яка зараз вже доступна у Нью-Йорку та Мадриді. Гру запустять також у Сіднеї 14 грудня та у Сеулі на початку 2025 року.

Читайте також: Netflix очікує у 2025 році зростання прибутку до $44 мільярдів через збільшення кількості платних підписок

Як повідомляв Укрінформ, 1 листопада стримінгова платформа Netflix випустила офіційний трейлер другого сезону довгоочікуваного південнокорейського серіалу «Гра в кальмара» (Squid Game), який вийде вже у грудні.

Фото: YOUNGKYU PARK

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-