Українець розповів, як запустив у США успішний бізнес

Українець розповів, як запустив у США успішний бізнес

Укрінформ
Киянин Ярослав Ажнюк, СЕО компанії Petcube в США, що випускає унікальний винахід для власників домашніх тварин, дав декілька порад бажаючим розпочати свій бізнес у Штатах. 

Про це пише Український інтерес

Киянин Ярослав Ажнюк разом з друзями створили та випустили в США унікальний винахід для власників домашніх тварин "Petcube" - відеокамеру для спостереження за улюбленцями, які залишилися вдома. 

Пристрої Petcube, які з'явилися на міжнародному ринку в 2013 році, зараз продаються у 18 країнах світу, в тому числі найбільших американських мережах роздрібної торгівлі, таких як Amazon, BestBuy, Petco. Найбільший відділ компанії – в Києві, а головний офіс – у Кремнієвій долині, домівці стартапів та глобальних технологічних компаній.

Рік по тому стартап залучив $250 000 краудфандінга, і зовсім недавно – ще мільйон доларів інвестицій. 

Читайте також: Українська компанія спробує зібрати рекордну кількість врятованих собак в Сан-Франциско

Перший рік Ярослав та його партнери намагалися зрозуміти, чи можливо організувати виробництво в Україні, але це виявилося складно і економічно не виправдано. Тому вирішили їхати У США.

" Уклад життя, менталітет, алгоритми поведінки, інтереси людей і так далі дуже несхожі на європейські. Тому я б порадив людям, охочим приїхати сюди в перший раз, бути готовими до нового. До того ж різні штати усередині США часом відрізняються один від одного, як різні країни. Звичайно, мені було не дуже легко на самому початку. Я приїхав в 24 роки будувати бізнес з нуля, нікого тут не знаючи. Перші півтора-два роки я відчував певний дискомфорт", - поділився Ярослав.

Також Ажнюк наголошує, що бажаючі виїхати до Штатів, щоб вести там свій бізнес, мають пам'ятати, що в Америці вищий рівень конкуренції, але існують так звані джентельменські правила гри, і люди намагаються дотримуватися їх.

"У бізнесменів пострадянського простору та Східної Європи, як правило, немає досвіду в плануванні стратегії на 10 і 20 років вперед. Через нестабільність і потрясіння, що відбуваються в наших країнах, у людей більш вузький горизонт планування. Виходячи з цього, поведінка наших підприємців може бути більш агресивною, і вони менше думають про свою репутацію, оскільки репутація – це дуже довгостроковий актив. Звичайно, і в США вистачає обману, нечесності і корупції, але її на порядок менше, ніж в Росії чи в Україні", - зауважив бізнесмен.

Фото: Forum Daily

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-