Українки відкрили в США перший у світі магазин цифрового одягу
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Голос Америки.
«Сукні, до яких не можна доторкнутись, але які можна одягнути для виходу у соцмережі. Інноваційний фешн — стартап Dress X - це онлайн-бутік, де продають одяг, який існує лише в електронному вигляді», - йдеться у повідомленні.
Шаповалова зазначила: «Ми зрозуміли, що контент є дуже важливим для людей, і вони готові за нього платити». За словами співзасновниці Dress X, з початком коронавірсу і локдаунів вона усвідомила, що працювати у традиційному роздрібному продажу не має жодного сенсу і настав час саме для того, щоб запустити перший у світі магазин діджітал-одягу.
Аби вдягнути цифрову сукню, потрібно зайти насайт, вибирати фасон і заплатити. Також потрібно завантажити свою фотографію.
Важливо, щоб на фотографії було хороше світло і щоб ви собі на ній подобались, зауважує інша співзасновниця стартапу Наталія Моденова.
Після завантаження фотографії чекаєте 1-3 дні, поки для вас, тобто для вашої фотографії, готують нову сукню.
Розробниці гарантують — одяг ідеально сяде на будь-яку фігуру. «Цифровий одяг хороший тим, що він дуже інклюзивний. Він сідає на всі фігури, підходить для будь-якого віку, для будь-якої статі, все це ми можемо одягнути на будь-яку людину», - каже Моденова.
Серед одягу багато суконь від українських дизайнерів. Частина з них існує лише в цифровій версії, а частина - в реальності, однак коштують вони в рази дорожче за цифрові версії.
Киянка Юлія Довгаль, уже два роки мешкає у Лос-Анджелесі. Під час карантину створила свій блог. За шість місяців на її сторінку підписалися 400 тис. людей. Довгаль навчає, як креативно себе фотографувати й створювати унікальні образи.
«На сьогодні серед блогерів дуже велика конкуренція. Мені важливо зацікавити свою аудиторію, щоб сподобався мій образ, музика, косметика та одяг» - розповідає блогерка.
Коли Довгаль дізналась про Dress X, одразу зрозуміла — це те, що їй потрібно. «Я за раціональне споживання, не хочу витрачати багато грошей на одяг, який буду одягати лише один раз, тому Dress X - це дуже класна альтернатива - з'являтися в новому образі кожного дня», - додає блогерка.
Як зазначається, цифровий одяг — це абсолютно нова філософія моди. Шаповалова і Моденова вже не перший день працюють в індустрії моди. Вони були власницями кількох модних бутіків у Парижі й Лос-Анджелесі. Та новий стартап не потребує ані оренди приміщення, ані закупівлі самого одягу, ані жодних ресурсів на виробництво.
«Модна індустрія забруднює середовище відходами. Ми бачимо, що у світі йде криза великого масштабу, тому треба змінювати поняття швидкої моди, коли одяг купують і зразу викидують на сміття, зробили фотографію - і він вже не потрібен людині. Цю звичку треба змінити», - вважає Шаповалова.