ПриватБанк: інформацію про крадіжку баз даних поширюють шахраї
Про це інформує служба безпеки ПриватБанку з посиланням на дані кіберполіції України.
"Вся інформація в базах даних банку надійно захищена, система захисту інформації виключає можливість її несанкціонованого копіювання або стороннього доступу, в тому числі, працівниками банку. Ми звертаємо увагу наших клієнтів на зафіксовані випадки спроб шахрайського отримання особистих даних і просимо бути уважними при отриманні подібних дзвінків від невстановлених осіб", - йдеться в повідомленні.
Як інформує кіберполіція України, шахраї телефонують потенційній жертві, не обов'язково клієнтові ПриватБанку, представляються працівниками служби безпеки Ощадбанку і з'ясовують, чи є у людини картковий рахунок ПриватБанку. Якщо співрозмовник відповідає позитивно, то шахраї повідомляють, що ПриватБанк буде приєднаний до Ощадбанку, тому клієнту необхідно терміново здійснити переказ грошових коштів з картки "Привату" на нову, оформлену в “Ощаді”. Для цього у жертви просять номер банківської карти, CVV-код, пароль до інтернет-банкінгу та інші дані. Після цього відбувається перерахування коштів на рахунки, підконтрольні шахраям.
"Слід зазначити, що шахраї, використовуючи методи соціальної інженерії, вчиняють злочинні дії не тільки щодо клієнтів ПриватБанку, але й, дізнавшись, що довірливий громадянин є клієнтом іншого банку, створюють аналогічну зазначеній вище ситуацію заволодіння коштами громадян", - наголошується в повідомленні кіберполіції.