Перевірка Балчуна не виявила порушень у придбанні шести дизелів
Про це повідомляється на сайті Укрзалізниці.
«Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів на закупівлю шести дизельних поїздів для регіональних пасажирських перевезень у тривагонному складі, в частині технічних вимог не має жодної прив'язки до конкретно існуючої конструкції рухомого складу чи виробника, адже у вимогах не зазначені ані тип, ані марка виробника, ані конкретні конструкційні параметри, які б характеризували марку або серію», - йдеться у повідомленні.
За даними прес-служби Укрзалізниці, перевірку проводив Департамент аудиту та контролю товариства за дорученням голови правління Войцеха Балчуна. Приводом для перевірки стали звинувачення голови наглядової ради - президента ПАТ "Крюківського вагоно-будівного заводу" (КВБЗ) Володимира Приходька.
На підприємстві зазначають, що порівняльний аналіз технічних характеристик потенційних виробників дизель-поїздів з вимогами документації не вказує на бажання підіграти одному із учасників торгів.
«Вимоги Укрзалізниці до дизель-поїздів несуть загальний характер конструктивних параметрів, враховуючи досвід експлуатації дизель-поїздів ПАТ «Укрзалізниця», - запевняє прес-служба.
Бажання придбати поїзди з двома силовими установками замість трьох, які виробляє ПАТ «КВБЗ», Укрзалізниця пояснює намаганням заощадити на експлуатаційних витратах, а саме на паливі та мастилах.
«Важко звинувачувати державне підприємство у недобросовісності, якщо воно хоче придбати сучасний поїзд та заощадити свої кошти, не сплачуючи за непотрібні технічні удосконалення», - стверджують у Укрзалізниці.