В "Укрзалізниці" пропонують прив'язати залізничні тарифи до інфляції
"Є пропозиція для індексації тарифу як базис взяти інфляцію, наприклад. Тому що з боку "Укрзалізниці", і з боку учасників ринку аргументи не змінюються щороку. З боку бізнесу - неефективність, незрозумілі витрати, корупція тощо. З боку "Укрзалізниці" те ж саме - необхідність підвищення тарифів, адже сама система монополістична так функціонує. Для того, щоб мати хоча б якийсь об'єктивний базис, ми маємо взяти якийсь об'єктивний ідентифікатор і від нього відштовхуватися. Тоді це буде прогнозовано для бізнесу, і "Укрзалізниця" розумітиме, скільки грошей вона отримає, і зможе зробити довгострокове планування. Тоді протягом 5 років ми зможемо перейти на іншу систему тарифоутворення, що базується на прямих витратах", - сказав Кравцов.
За його словами, збірник тарифів також треба змінити, але це більш тривалий процес.
"Збірник тарифів не можна змінити за півроку або рік. Це робота на 5 років. Але на цей час нам треба знайти якесь компромісне рішення і домовитися, як працювати. Як вже наголошувалося, можемо прив'язати тарифи до рівня інфляції. Це буде елемент компромісу, з домовленістю про те, що потім нам треба буде змінити підхід у цілому", - заявив Кравцов.
Останній раз в "Укрзалізниці" була пропозиція підвищити тарифи на залізничні перевезення вантажів у межах країни на 25% (з лютого 2017 року), проте Державна регуляторна служба відмовилася погоджувати відповідний проект наказу Мінінфраструктури.