Укрзалізницю свідомо доводили до банкрутства – Балчун

Укрзалізницю свідомо доводили до банкрутства – Балчун

Укрінформ
Укрзалізницю свідомо хотіли довести до банкрутства. Новий менеджмент, попри провокації і сильний тиск, намагається покращити ситуацію у компанії і мінімізувати корупційні “схеми”, які шкодять Укрзалізниці і державі.

Про це керівник Укрзалізниці Войцех Балчун розповів в інтерв’ю Укрінформу.

“Насамперед, ми зберегли поточні можливості компанії, оскільки був такий план, щоб компанія збанкрутувала. І я відкрито про це кажу. Не хочу зупинятися на тому, хто і що (хотів зробити - ред.), але знаю в деталях, які дії готувалися...”, - підкреслив Балчун.

За його словами, новий менеджмент отримав компанію без запчастин, без справних вагонів та локомотивів, із сильно зниженим рівнем запланованих витрат, наприклад, на ремонт вагонів. “А йшлося про те, щоб показати: прийшли поляки і нічого не змогли зробити!”,- наголосив він, додавши, що за останні місяці вдалося змінити ситуацію на краще.

Балчун підкреслив, що недоброзичливці, які наживаються на корупційних схемах, намагаються використовувати усі можливі проблеми, які виникають у компанії, наприклад нещодавню – з постачанням палива. За його словами, компанія до кінця року має підписати дев’ять угод на постачання дизпалива для Укрзалізниці. Натомість, в минулий четвер була спроба паралізувати роботу тендерного комітету, щоб не відбулося підписання однієї з угод.

“Так, ми оголосили дев'ять тендерів. Усі вони мають завершитися до кінця року, якщо не буде блокування в Антимонопольному комітеті. Треба усвідомлювати, що там теж діють схеми”,- зауважив Балчун.

Керівник Укрзалізниці зазначив, що ситуація з рухомим складом компанії була критичною, оскільки торік було куплено лише 28 вагонів, а велика кількість найближчим часом мала вийти з експлуатації.

“Моїм завданням є відбудова компанії. Ми інвестуватимемо величезні кошти - буде 9 тис. нових товарних вагонів, 1070 зерновозів, які будуть перероблені з цементовозів. Відтак, ми вперше з 1993 року матимемо додаткові зерновози. Це не порівнюється з минулим роком: торік ми купили 28 вагонів, цього року їх буде тисяча, а в наступному - дев'ять тисяч. Це показує, що ми зробили за кілька місяців”, - наголосив Балчун.

Він зазначив, що стратегія компанії передбачає вкладення 108 млрд грн на на модернізацію і купівлю нового рухомого складу.

Балчун також розповів, що нестача вагонів-зерновозів в цьому році була, у тому числі наслідком здійснення корупційних схем.

“Наприклад, два чи три місяці тому ми виявили, що одна з наших філій, на балансі якої були зерновози, яких нам так не вистачало восени, підписала у травні комерційний контракт і віддала 500 вагонів в оренду приватній фірмі. Відтак, вони виїхали з України до Казахстану. І тепер нам треба буде їх повертати назад”, - наголосив Балчун.

Керівник Укрзалізниці наголошує, що компанія повинна перестати бути “дійною коровою” для окремих людей та груп, а прибутковою фірмою в інтересах держави.

Повний текст інтерв’ю читайте на сайті Укрінформу

Фото: ЦТС

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-