Нацбанк проведе ребрендинг за допомогою USAID
Про це повідомила начальник управління інформації та громадських комунікацій НБУ Наталія Бондаренко, повідомляє прес-служба НБУ.
"Ми прагнемо бути гармонійними у своєму позиціонуванні, яке має відображати внутрішні перетворення, незалежність та вагомість для розбудови новітньої української держави. Наразі існуючий логотип НБУ та його айдентика не візуалізують наших змін та ролі в країні. Сьогодні Національний банк є національним лідером реформ, має визнання та повагу у світі. Наша візія - бути сучасним, відкритим і незалежним центральним банком, який має довіру суспільства та інтегрований до європейської спільноти центробанків", - зазначила Наталія Бондаренко.
За її словами, оновлена візуалізація бренда буде логічно пов'язана з іншим не менш важливим проектом центрального банку - новим веб-сайтом, який запрацює вже восени.
Для роботи над ребредингом НБУ та USAID запросили команду кращих українських фахівців рекламно-комунікаційного ринку.