Омелян вважає, що

Омелян вважає, що "Бориспіль" зробив так, щоб "Ryanair пішов, грюкнувши дверима"

Укрінформ
Міністр інфраструктури України Володимир Омелян вважає, що ДП "МА "Бориспіль" міг би підписати базову угоду з авіакомпанією "Ryanair", що не містила б ніяких економічних ризиків для аеропорту.

Таку думку він висловив на своїй сторінці у Facebook.

"Бориспіль" міг підписати базову угоду, яка не несла ніяких ризиків аеропорту. І початок був би", - сказав міністр.

Коментуючи розголошення столичним аеропортом умов договору з бюджетним перевізником, міністр зауважив: такі дії були спрямовані на те, "щоб Ryanair пішов, грюкнувши дверима".

Він додав, що Ryanair має базову угоду і додаткові. Саме в додаткових містилась значна частина вимог, які мали обговорюватись.

"Не буде дешевих ставок - не буде дешевих квитків. Аеропорт буде заробляти ще більше від нинішніх доходів за рахунок більшого пасажиропотоку і росту частки неавіаційних доходів", - сказав Омелян.

Читайте також: МАУ запевняє, що "не грала" проти Ryanair

Вибір саме міжнародного аеропорту "Бориспіль" для прийому лоукосту міністр пояснив наявністю двох порожніх терміналів.

"Регіональні аеропорти: половина не має повноцінної злітної смуги (як це в Одесі, наприклад), половина - терміналу (Гостомель). І чому пасажири мають літати не з Києва, якщо в Борисполі є два порожніх термінали? Ще раз: аеропорт - державний, термінали збудовані за державні кошти, наразі вони не працюють, а сам аеропорт на утримання кожного з них витрачає близько 250 млн грн на рік. За словами Рябікіна (гендиректор аеропорту "Бориспіль" Павло Рябікін - ред.), один термінал використовується для проведення культурних заходів, виставок тощо. Фуршети організовувати можна, літати - ні?", - коментує Омелян.

Причина ж відмови міжнародного аеропорту "Київ" (Жуляни), за словами міністра, мало чим відрізняються від причин, які зумовили поведінку "Борисполя".

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-