В Одеському морпорту знайшли заміну контейнерному перевізнику Maersk
Про це заявив виконавчий директор ДП "КТО" з комерції Ігор Яровенко, повідомляє прес-служба Адміністрації морських портів України.
"Японська контейнерна лінія Ocean Network Express (ONE), починаючи з квітня поточного року, відкриває сервіс в Україні через термінал ДП "Контейнерний термінал Одеса" в Одеському порту. Відповідний контракт уже підписано", - йдеться у повідомленні.
За підсумками роботи за січень-лютий 2018 року вантажопереробка ДП "КТО" становить 52 499 TEU, що на 16,5% більше порівняно з аналогічним періодом 2017 року. Зазначається, що зростання досягнуто зокрема завдяки тому, що торік компанія залучила нових клієнтів, таких як Yang Ming, Cosco Shipping Lines. Крім того, в даний час компанія ZIM продовжує збільшувати свій вантажопотік через ДП "КТО" за рахунок збільшення розмірів контейнеровозів з Азії.
"Таким чином, незважаючи на оголошений перехід з квітня 2018 року в порт "Южний" сервісу компанії Maersk, обсяги якої становлять близько 10% всіх оброблюваних ДП "КТО" контейнерів, компанія не втратить у вантажообігу і наростить обсяги в 2018 році", - наголошується у повідомленні.
Як повідомляв Укрінформ, судна відомої датської компанії Maersk Line, яка є найбільшою у світі по доставці контейнерів, з 1 квітня не будуть заходити в Одеський морський торговельний порт.
ДП "Контейнерний термінал Одеса" є дочірнім підприємством HHLA International GmbH, входить в групу одного з провідних в Європі логістичних холдингів - німецької компанії HHLA AG (Гамбург). З 2010 року компанія здійснює будівництво нового контейнерного терміналу на Карантинному молу спільно з ДП "АМПУ". За останні сім років ДП "КТО" сплачено податків до бюджетів різних рівнів на суму понад 1 млрд гривень.
Ocean Network Express (ONE) - японська глобальна транспортна компанія основним напрямом діяльності якої є міжнародні контейнерні перевезення. Вона - шоста за величиною в світі з місткістю флоту 1,4 млн TEU. Контейнерна лінія ONE утворена в 2017 році в результаті об'єднання трьох провідних японських контейнерних ліній - MOL, NYK, "K" Line.