Москаль написав Гройсману, як на Закарпатті “зарубали” дорожній експеримент
Про це йдеться на офіційному сайті Москаля.
«Міністерство фінансів України значно підвищило Закарпатській митниці планові показники надходжень митних платежів, 50% від перевиконання яких іде на ремонт автодоріг згідно з «дорожнім експериментом. У квітні цього року Закарпатська митниця не те, що не перевиконала, а навіть не виконала «спущені» Мінфіном плани. У результаті область не отримає ні копійки на ремонт доріг», - сказав Москаль.
За його словами, якщо врахувати, що Служба автомобільних доріг не має грошей на нормальне утримання й ремонт доріг державного значення, на 43 обласні й 235 районних доріг в області через Дорожній фонд закладено всього 218 мільйонів гривень, то виходить, що Закарпаття опинилися біля розбитого корита.
«Уряд через центральні ЗМІ говорить про масштабне будівництво й ремонт автодоріг в Україні, а тим часом на місцях ми нічого не отримуємо, а, по-друге, нам «зарубали» ще й «дорожній експеримент». То як пояснювати людям, які на знак протесту перекривають суцільне бездоріжжя, що в Україні «триває масштабне будівництво й ремонт автодоріг»?
Відтак, голова Закарпатської ОДА направив листа прем’єр-міністру України Володимиру Гройсману з проханням звернути особливу увагу на дороги Закарпатської області, яка межує з чотирма країнами Євросоюзу і є обличчям України перед Європою.
Як повідомляв Укрінформ, минулого тижня місцеві жителі перекривали дорогу в Іршавському районі Закарпатської області з вимогою розпочати негайний ремонт. До того схожу акцію провели на Міжгірщині – через катастрофічний стан дороги Хуст-Долина.
Експеримент з фінансового забезпечення реконструкції та поточного ремонту автомобільних доріг триває з вересня 2015 року: 50% від суми перевиконання щомісячних планових митних платежів (мито, акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів, податок на додану вартість з ввезених на митну територію України товарів) направляється у спеціальні фонди відповідних регіональних бюджетів.
Спочатку пілотний проект проводився в Одеській, Волинській, Львівській та Чернівецькій областях. Нині участь у експерименті беруть усі митниці ДФС.