Україна входить до ТОП-10 країн, які найбільше витрачають на продукти
Про це заявив директор Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко на своїй сторінці у Facebook із посиланням на дані Міністерства сільського господарства США.
"Україна входить до ТОП-10 країн, громадяни яких найбільше витрачають на продукти. Якщо скласти витрати на харчування, сигарети та алкоголь, то наша країна входить до ТОП-5 держав світу з найвищими витратами. Українці, за даними Сполучених Штатів, витратили в 2016 році 38% від усіх доходів на продукти та 8,1% на алкоголь та сигарети. Тобто загальні витрати на ці дві групи склали 46,1%", - зазначив експерт.
За сукупними витратами сімей на погані звички українці також входять до п'ятірки країн світу з найбільшими витратами. Вперед ми пропустили лише Естонію, Білорусь, Угорщину та Чехію.
Країною, де громадяни мають найменші витрати на продукти та шкідливі звички, є Сполучені Штати. Американці позаминулого року витратили лише 6,3% своїх доходів на харчування та 2% на алкоголь та сигарети, що складає загалом 8,3%.
У Європі найменші витрати у британців - лише 8,1% на продукти та 3,8% на віскі та сигари. Зокрема, поляки витрачають на харчування 16,5% та 6,2% пропивають.
Китайці проїдають 22,5% та ще 2,3% платять за згубні звички.
У Єгипті, до якого багато українців їздять відпочивати, 36,7% доходів витрачається на їжу та 4,5% на тютюн.
Останнє місце за дослідженнями в Нігерії, громадяни якої на все це витрачають майже 60%.
"Як би сказала одна знана людина в нашій країні - більше українців люблять їсти та пити лише нігерійці, кенійці та камерунці. Але лише за рахунок харчування, оскільки витрати на міцні напої та куріння в них у рази менші", - зазначив експерт.
Він також уточнив, що дослідження за 2016 рік було опубліковано лише наприкінці 2017 року, тому є найсвіжішим. Вивчення витрат відбувається в 92 країнах світу. У витратах громадян на головні потреби не відбувається щорічно суттєвих змін. Так за п'ять років досліджень американці зменшили свої витрати на обидві статі на 0,5%, німці, навпаки, збільшили їх на 0,5%, а українці збільшили на 1,1%. Тобто за даними аграрного відомства США, у 2012 році громадяни нашої країни витрачали сукупно 45% на задоволення потреб у їжі та алкоголі.
"Оскільки такі тенденції є сталими, то це означає, що в найближчі роки витрати українців, порівняно з нашими доходами, не зменшаться. Навіть у разі покращення нашого фінансового становища. Оскільки ми просто будемо купувати більше та якісніше", - наголосив директор Української асоціації постачальників торговельних мереж.