Перші тепловози General Electric для Укрзалізниці на 10% будуть українські - Кравцов
Про це повідомив у вівторок в.о. голови правління "Укрзалізниці" Євген Кравцов на своїй сторінці у Facebook.
"ПАТ Укрзалізниця" спільно з GE Transportation дає старт програмі локалізації виробництва локомотивів в Україні. Для мене особисто це велика перемога і знаковий момент для української залізниці і всієї галузі. Локалізація вже на початкових етапах була ключовим і принциповим моментом у переговорах з GE. Можу сказати, що ні в Індії, ні в Казахстані такий контракт не передбачає локалізацію з першого зразка. Перші 30 тепловозів TE33A серії Evolution будуть вироблені за участю вітчизняного Крюківського вагонобудівного заводу", - зазначив Кравцов.
За його словами, контракт передбачає, що для перших тепловозів локалізація буде 10%, згодом локомотиви збиратимуться не менш ніж на 40% з українських комплектуючих. "Зараз General Еlectric продовжує визначати виробничу базу серед вітчизняних підприємств. Також плануємо створити центр для сервісного обслуговування і модернізації робочого парку локомотивів", - зазначив керівник Укрзалізниці.
Він зауважив, що партія тепловозів, яку поставить General Electric у співпраці з КВБЗ, є найбільшою за часів незалежної України.
Кравцов повідомив, що фінальна стадія виробництва локомотивів для Укрзалізниці вже розпочалася в Пенсильванії. Наприкінці 2018 року надійдуть перші тепловози, адаптовані до кліматичних умов, екологічні, економні в обслуговуванні, комфортні і безпечні для локомотивних бригад.
Як повідомляв Укрінформ, у лютому 2018 року корпорація GE підписала довгострокову рамкову угоду з ПАТ "Укрзалізниця" на 1 млрд доларів.
Перший її етап передбачає постачання 30 вантажних локомотивів TE33A Evolution, виготовлених у США, а також локалізацію певної частини виробництва в Україні, що становить 10% кінцевої вартості угоди. На даному етапі GE буде використовувати українську сигнальну радіосистему та певні елементи кабіни.
Вартість локомотивів - 4,68 млн доларів (з ПДВ) за кожен. Загалом сума контракту (мова йде про першу партію) становить 140 млн доларів з ПДВ.
30% Укрзалізния заплатить авансом, а за 70% суми "Укрексімбанк" придбає на власний баланс тепловози і віддасть їх у лізинг на 15 років. Лізингова угода номінована у гривнях.
На другому етапі американці повинні поставити протягом семи років 150-175 тепловозів. На цьому етапі українська сторона наполягатиме на використанні вже 40% українських деталей.
Рамкова угода також передбачає можливість майбутньої співпраці у сфері обслуговування та модернізації наявного рухомого складу, зокрема дизельних тепловозів серії 2М62 та 2Е10.