У ПриватБанку попередили клієнтів про шахрайські розсилки

У ПриватБанку попередили клієнтів про шахрайські розсилки

Укрінформ
ПриватБанк не розсилає своїм клієнтам SMS про блокування карток.

Про це йдеться в прес-релізі банку, що є в розпорядженні Укрінформу.

«ПриватБанк не надсилає своїм клієнтам сервісні або інші повідомлення зі звичайних мобільних номерів. Також ПриватБанк не розсилає клієнтам повідомлень про блокування карток», - йдеться в повідомленні.

За даними служби безпеки банку, за останні дні зафіксовано випадки шахрайських розсилань абонентам одного з українських операторів SMS з приватних мобільних номерів про нібито блокування карток клієнтів. У тексті таких повідомлень шахраї пропонували зв'язатися за невідомими номерами з метою отримання персональних даних клієнтів.

Читайте також: Фонд гарантування продовжує виплати вкладникам «Актив-Банку»

За фактом шахрайських розсилань банк разом із операторами зв'язку оперативно заблокували номери шахраїв і передали інформацію до кіберполіції. За попередніми даними, шахрайське розсилання велося зловмисниками із Запоріжжя.

Служба безпеки ПриватБанку вкотре звертає увагу, що всі комунікації банку з клієнтами, у тому числі через SMS, банк веде виключно зі спеціального номера клієнтської підтримки - 3700.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-