Facebook відмовився від повної заборони реклами криптовалют
Як повідомив у своєму блозі директор з управління продуктами компанії Роб Лезерн, керівництво переглянуло затверджену раніше політику і вирішило з 26 червня дозволити розміщувати на сторінках соцмережі оголошення, що рекламують криптовалюту і пов'язаний з нею контент.
Однак, подібну рекламу будуть публікувати тільки від «попередньо схвалених рекламодавців».
У зв'язку з цим потенційний рекламодавець, що бажає опублікувати у Facebook оголошення з рекламою криптовалюти, спочатку повинен буде подати заявку, яка буде розглянута працівниками соціальної мережі.
Роб Лезерн окремо підкреслив, що заборона на рекламу, пов'язану з бінарними опціонами і первинним розміщенням коїн, яка діє з січня 2018 року, при цьому залишається в силі. І рекламу цих продуктів або послуг, що вводить в оману, Фейсбук продовжать видаляти.