АМПУ оголосила тендер на проект реконструкції семи причалів у порту Чорноморськ
Про це повідомляє прес-служба АМПУ з посиланням на голову адміністрації Райвіса Вецкаганса.
"Проектування є одним з найскладніших етапів при реконструкції чи будівництва причалів. Сьогодні в цій сфері скрізь застосовуються новітні технології та інноваційні матеріали, які дозволяють продовжити термін служби об'єктів і отримати рішення, які підвищують ефективність експлуатації. Ми очікуємо, що на цей тендер вийдуть підрядники зі значним досвідом роботи та вражаючим реноме. Вимоги і завдання детально прописані в тендерній документації, розміщеній у системі електронних закупівель Prozorro", - цитує прес-служба Вецкаганса.
У тендері зможуть взяти участь національні та міжнародні компанії, які направлять документи, згідно з установленими АМПУ вимогами, до 30 липня 2018 року. Очікувана вартість виконання робіт - 16,7 млн гривень.
Підрядник має виконати інженерно-геологічні вишукування, розробити техніко-економічне обрунтування і проект, а також провести оцінку впливу на навколишнє середовище.
На причалах, що підлягають реконструкції, зараз працюють приватні стивідорні компанії: на 11-му причалі - ТОВ «СП Рісоіл Термінал», на 12-му причалі - ТОВ «Транс-Сервіс», на причалах №№12-17 - ТОВ «СП ТрансБалкТермінал» і ТОВ «Трансгрейнтермінал».
Очікується, що в результаті реконструкції причалів №№11-17 вдасться отримати єдину причальну лінію загальною довжиною 1 кілометр 150 метрів для прийому суден з дедвейтом до 100 тис. тонн і проектною глибиною до 15 метрів. Днопоглиблення акваторії біля причалів повинно передбачати днопоглиблення операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Чорноморського порту до 15 метрів.
Реконструкція причалів має забезпечити їх загальну пропускну спроможність з перевалки зернових вантажів обсягом 11,7 млн тонн.