Китайська компанія задіяла 15 суден для днопоглиблення в Чорноморську - АМПУ
Про це повідомляє прес-служба Адміністрації морських портів України.
"Масштабні днопоглиблювальні роботи в порту Чорноморськ є черговим етапом реалізації стратегії АМПУ з розвитку українських портів. Наше завдання - створювати всі необхідні умови для ефективної роботи приватних і державних стивідорних компаній, зокрема збільшення вантажопотоку і розширення участі українських портів в міжнародних транспортних коридорах. Чорноморську в реалізації цих планів відведена важлива роль", - зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.
Компанія CHEC вестиме днопоглиблення на морському підхідному каналі до порту Чорноморськ і в операційній акваторії 1-го ковша Сухого лиману. Реалізація проекту підвищить конкурентоспроможність порту в басейні Чорного моря, створить умови для підходу великотоннажних суден з осадкою до 14,5 метрів типу Capesize дедвейтом до 100 тисяч тон і контейнеровозів місткістю 8 тисяч TEU до функціонуючих та запланованих до реконструкції глибоководних причалів.
Виконання проекту, що також передбачає реконструкцію причального фронту зі збільшенням глибин, сприятиме діяльності стивідорних компаній, що працюють в порту.
Йдеться про реконструкцію причалів №№ 1–2, 11–17 зі збільшенням проектних глибин до 15 метрів. Підвищення безпеки проводки суден і розвиток портової інфраструктури створять умови для залучення в Чорноморськ нових операторів і збільшення обсягів вантажообігу.
Проект днопоглиблення, розроблений базовим інститутом Міністерства інфраструктури України «ЧорноморНДІпроект», передбачає не тільки поглиблення, а й розширення підхідного каналу. Наразі довжина каналу становить 1 кілометр 400 метрів, ширина - 150 метрів, а глибина - 14,5 метрів. Після реконструкції його параметри будуть збільшені: довжина - до 1 кілометра 600 метрів, а глибина - до 16 метрів. Днопоглиблення акваторії 1-го ковша Сухого лиману дозволить досягти глибини в його центральній частині до 15 метрів.
Загальний обсяг днопоглиблювальних робіт у порту Чорноморськ складе близько 2 мільйонів кубометрів. На підхідному каналі буде піднято понад 500 тисяч кубометрів грунту, а в акваторії - майже 1,5 мільйона кубометрів. Орієнтовний термін завершення робіт - до 5 місяців. Вартість реалізації проектів - 404 мільйони гривень без ПДВ.
Фото: сайт АМПУ