В Укрзалізниці прокоментували, на якій посаді може поновитися звільнений Остапюк
Про це заявили в прес-службі УЗ у відповідь на інформаційний запит Укрінформу стосовно ймовірності поновлення Остапюка на посаді керівника товариства через суд, про що повідомлялося у деяких ЗМІ.
"Позиція ПАТ сьогодні полягає у тому, що громадянином Остапюком Б.Я. у жодному разі не може ставитися питання про поновлення його на посаді голови правління ПАТ "Укрзалізниця", оскільки він ніколи не працював у ПАТ "Укрзалізниця", ПАТ "Укрзалізниця" є іншою юридичною особою в порівнянні з ДАЗТУ, при цьому призначення голови правління ПАТ "Укрзалізниця" здійснюється Кабінетом міністрів України за результатами відповідного конкурсу", - зазначили в Укрзалізниці.
У товаристві нагадали, що Укрзалізниця оскаржила в Апеляційному суді Львівської області ухвалу Залізничного районного суду Львова, якою було замінено відповідача у справі - ДАЗТУ на ПАТ "Укрзалізниця". "Апеляційний суд Львівської області погодився з доводами апеляційної скарги ПАТ "Укрзалізниця" та своєю постановою від 18.09.2018 скасував ухвалу районного суду міста Львова від 02.05.2018 у справі в частині заміни відповідача з ДАЗТУ на ПАТ "Укрзалізниця". ПАТ "Укрзалізниця" у своїй апеляційній скарзі зазначало, що ПАТ "Укрзалізниця" є неналежним відповідачем у зазначеній справі", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що станом на сьогодні в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутній запис про припинення ДАЗТУ як юридичної особи, установа перебуває в процесі реорганізації.
"У випадку, якщо суд все ж таки знайде законодавчо обгрунтовані підстави для задоволення вимог Остапюка Б.Я., його може бути поновлено на посаді, яку він обіймав до припинення його повноважень розпорядженням Кабінету міністрів України, а саме генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України", - пояснили в Укрзалізниці.
Як повідомлялося в деяких ЗМІ, колишній гендиректор ДАЗТУ Борис Остапюк цього тижня начебто пройшов співбесіду щодо призначення на посаду керівника "Укрзалізниці" у Президента і лідерів "Народного фронту", і його повернення на посаду планується через суд.
Остапюк перебував на посаді керівника Державної адміністрації залізничного транспорту країни з квітня 2014 року по листопад 2014 року, коли він був звільнений розпорядженням Кабміну за підписом Арсенія Яценюка.
У 2015 році відбулась реформа, в результаті якої було утворено ПАТ "Укрзалізниця".
Остапюк був неодноразово замішаний у корупційних скандалах. При ньому керівником "Укрзалізничпостача" (Остапюк у 2000-2002 рр сам очолював це підприємство) став Олександр Лозінський, якого раніше підозрювали у зловживаннях на тендерах в системі "УЗ", але згодом справу закрили.
Зазначалося, що фірма "Форест" колишньої дружини Остапюка Іванни Вислинської почала отримувати дежзамовлення після призначення Остапюка керівником ДАЗТУ. Ця компанія встигла виграти тендери по високих цінах на 9,10 млн гривень. Невдовзі після цього Остапюка було звільнено разом з головою "Укрзалізничпостачу".
Його звільнили після кількамісячної перевірки, призначеної Кабміном.