Укрзалізниця презентувала новий логотип
Відтепер він буде представлений на вантажних і пасажирських вагонах, інвентарі товариства та інших об'єктах інфраструктури компанії у вигляді стилізованих літер "У" і "З", виконаних унікальним шрифтом, та локомотиву, що рухається вперед.
Офіційна презентація логотипу відбулася в четвер на Центральному залізничному вокзалі столиці за участю в.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євгена Кравцова, заступника міністра інфраструктури Юрія Лавренюка і голови наглядової ради Укрзалізниці Шевкі Аджунера, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Представлений логотип символізує рух компанії вперед як рух локомотива. Ми часто кажемо, що Укрзалізниця є локомотивом нашої держави, тому наше завдання - оновити і модернізувати цей локомотив, зробити його сучасним і продемонструвати клієнтам і пасажирам, що Укрзалізниця справді змінюється", - сказав Кравцов.
Новий логотип Укрзалізниці / Фото: Худякова Олена, УкрінформВін зауважив, що логотип Укрзалізниці змінюється вперше за останні двадцять років, і він буде єдиним для всієї компанії і її регіональних філій. Однак, було прийнято рішення не вносити радикальні зміни у попередній логотип Укрзалізниці, а зберегти спадкоємність між старим і новим образами. "Тому ми представляємо не новий, а оновлений логотип Укрзалізниці, адже наша компанія має 150-річну історію, в ній були і залишаються героїчні сторінки, від яких не можна відмовлятися. Тож ми прийняли рішення оновити логотип, але таким чином, щоб залишити генетичний код компанії і при цьому дати поштовх до завтрашнього дня, показати нашим клієнтам і пасажирам, що Укрзалізниця змінюється, модернізується", - підкреслив Кравцов.
За його словами, робота над розробкою оновленого логотипу велася півроку і втілити новий візуальний образ вдалося завдяки креативній агенції Galagan. При цьому співпраця з агенцією здійснювалась на безоплатній основі.
Кравцов зауважив, що оновлений логотип впроваджуватиметься поетапно на всіх об'єктах інфраструктури, рухомому складі, інвентарі товариства, формі залізничників. Спеціально весь рухомий склад, за його словами, ніхто перефарбовувати не буде. "Впровадження логотипу відбуватиметься дуже плавно. Ми будуємо нові вагони, ремонтуємо рухомий склад, закуповуємо нові локомотиви. Тому ми не будемо спеціально перефарбовувати весь рухомий склад, а запроваджуватимемо нові логотипи на все нове і оновлене. Таким чином, всі зможуть побачити, наскільки Укрзалізниця оновилася, скільки з'явилося нового і оновленого рухомого складу", - зазначив він.
Голова Наглядової ради Укрзалізниці, у свою чергу, підкреслив, що Укрзалізниця намагається рухатися вперед, розвиватися, ставати сучасною і конкурентною. І оновлений логотип, за його словами, передає, власне, кілька важливих для компанії речей - силу, модернізацію і орієнтацію на клієнтів.
Заступник міністра інфрастурктури також висловив сподівання, що впровадження нового логотипу саме в оновлену інфраструктуру Укрзалізниці продемонструє клієнтам, партнерам і пасажирам, як відбуваються зміни в компанії, наскільки швидко і якісно вона модернізується.
Усім присутнім на презентації оновлений логотип було продемонстровано на вантажних і пасажирських вагонах, а також на інвентарі Укрзалізниці. Логотип виконано у біло-блакитних кольорах. Вантажні вагони, зокрема, були пофарбовані у синій колір з білим логотипом, а пасажирські навпаки. Як пояснила директор креативної агенції Galagan Наталія Закашанська, за основу логотипу було взято фірмовий колорит Укрзалізниці, а поєднання цих двох кольорів демонструє, що компанія працює і вдень, і вночі.
Укрзалізниця на даний час забезпечує 82% вантажних і майже 50% пасажирських перевезень серед усіх видів транспорту. За обсягами вантажних перевезень компанія займає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись лише залізницям Китаю, Росії та Індії.