У Миколаєві спустили на воду найбільше судно за останні 25 років
Про це повідомляє прес-служба компанії "Нібулон" .
«На суднобудівно-судноремонтному заводі «Нібулон» відбувся спуск 140-метрового судна компанії - унікального перевантажувача «Nibulon Max». Це перше судно з такими розмірами, яке будується на заводі, і найбільше судно за останні 25 років незалежності України. Будівництво здійснюється за фінансової підтримки Міжнародної фінансової корпорації та Європейського банку реконструкції і розвитку, а також Європейського інвестиційного банку», - йдеться у повідомленні.
За словами заступника директора судноплавної компанії «Нібулон» Олександра Тарановського, у компанії давно виникла потреба у власному крановому флоті. На зовнішньому рейді морського порту Миколаїв до цього часу працювали три крани компанії. "Але новий надпотужний «Nibulon Max» дозволить нам, наростивши обсяги перевалки в морі, не лише повністю покрити свої потреби і уникнути залучення сторонніх плавкранів, але й дасть можливість отримати додаткові доходи від надання послуг іншим компаніям. Таким чином, дане судно дозволить підвищити річні обсяги перевалки вантажів флотом на 2-3 млн тонн/рік та збільшити обсяги перевалки вантажів безпосередньо флотом компанії до 4-5 млн тонн/рік. Також дане судно дасть можливість гнучко використовувати річковий вантажний флот, виступаючи накопичувачем у період відсутності суден закордонного плавання», - зазначив Тарановський.
«Nibulon Max» обладнаний двома крановими частинами продуктивністю 18 тис тонн/добу та двома вантажними трюмами вантажомісткістю 10 тисяч тонн. Вантажні трюми, забезпечені люковими закриттями, призначені для перевезення зернових навалювальних та генеральних вантажів. Для обслуговування вантажних трюмів, а також проведення вантажно-розвантажувальних робіт, в умовах порту і на відкритому рейді в морі на судні розміщуються два повноповоротних вантажних крани, які дозволять повністю навантажувати та розвантажувати судна типу Panamax.
Автономність цього судна за запасами палива та прісної води становить близько 90 діб. Для його будівництва використали близько 5 тис. тонн металопрокату та 150 км кабельної продукції, а сумарна вага матеріалів для ізоляції корпусу судна становить 64 тонни.