Укравтодор пропонує нову для доріг України технологію укочуваного бетону
Про це він заявив під час виступу на VIІI Міжнародній конференції «UkrCemFor 2019», що проходить у Києві, повідомляє прес-служба Укравтодору.
«Сподіваюся, що завдяки використанню технології укочуваного бетону та додаткового фінансування в Україні, за 3 роки можна буде повністю вирішити питання відновлення доріг територіального значення», - зауважив Новак.
Він акцентував увагу на перевагах технології укочуваного бетону. Поверхні з такого бетону можна укласти швидше, ніж із звичайного бетону і вони мають менший відсоток цементу порівняно із звичайним бетоном, не потребують арматури, що зменшує час виконання робіт та вартість інвестиції, деталізував Новак.
"При укладанні застосовується звичайний каток для укладання асфальту. На цих поверхнях значно швидше допускається рух автомобілів. Вже після 24 годин можна відкривати рух. Міцність та довговічність укочуваного бетону прирівнюється до поверхні звичайного бетону. Такі поверхні мають високу морозостійкість", - наголосив керівник Укравтодору.
Він також зауважив, що при будівництві та ремонті місцевих доріг в Європі наразі активно застосовують технологію укочуваного бетону.
Як відомо, укочуваний бетон складається із тих самих елементів, як і звичайний цементобетон, тільки має дещо інші пропорції. Поверхня такого бетону має більш відкриту структуру поверхні, яка після укладання подібна до структури асфальтобетону.