В Одесі презентували проєкти концесії у портах Ольвія та Херсон
Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Переконані, що успішна реалізація концесійних проєктів у портах Ольвія та Херсон стане підґрунтям для створення концептуально нового підходу до співпраці між підприємствами державного та приватного сектора. До кінця поточного року плануємо провести конкурсні процедури, до участі в яких запрошуємо зацікавлені компанії", - зазначив під час презентації міністр інфраструктури Владислав Криклій.
За його словами, інтереси потенційних інвесторів, трудових колективів портів і держави належним чином захищені законодавством, в тому числі законом "Про концесію", який передбачає вигідні умови залучення приватного капіталу в економіку України.
“Наведу лише такий факт: в умовах інвестиційного договору про концесію передбачено, що на п'ять років не допускається звільнення працівників портів. Тобто інвестори мають виконувати умови трудових колективних договорів", - наголосив міністр.
Криклій зауважив, що реалізація концесійного проєкту в Херсоні має забезпечити збільшення надходжень до бюджетів різних рівнів до 14,3 млрд грн за весь період дії договору про концесію, а в Ольвії — 58 млрд грн".
Як повідомляв Укрінформ, 12 вересня 2019 року Міністерство інфраструктури оголосило про початок конкурсів з концесії морських портів Ольвія та Херсон та закликало усіх приватних інвесторів взяти участь у цих конкурсах.
Зазначені проєкти були підготовлені спільними зусиллями команди Мінінфраструктури, Європейського банку реконструкції та розвитку, Міжнародної фінансової корпорації (IFC), проєктного офісу SPILNO та консорціуму міжнародних консультантів відповідно до кращих міжнародних практик.
Рішення про затвердження умов і початок концесії Херсонського морського порту та спеціалізованого морського порту «Ольвія» Кабінет міністрів схвалив 14 серпня 2019 року. Свою готовність взяти участь у конкурсі, за словами тодішнього міністра інфраструктури Володимира Омеляна, підтвердили понад 20 іноземних і українських компаній. Зокрема, свій інтерес до проєктів виявили українська компанія Кernel, та турецька морська будівельна компанія ARAS.