Антимонопольний комітет дозволив власнику мережі ProStor купити "Космо" - ЗМІ
Про це повідомляє НВ Бизнес.
"До кінця року бізнесмен може завершити операцію з купівлі мережі Космо. Про це розповів НВ Бізнес інвестиційний банкір, який побажав залишитися неназваним. Підприємець вже отримав відповідний дозвіл АМКУ. Після завершення угоди на ринку залишаться тільки троє національних гравців: мережа Eva, Watsons, а також Prostor і Космо ", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що Антимонопольний комітет дав дозвіл на проведення угоди ще 19 вересня, але офіційне повідомлення було опубліковано через два тижні. У документі говориться, що Комітет дозволив Тугаю отримати опосередкований контроль над кіпрським офшором Giancintoco Holdings Limited, що володіє компанією Суматра-Лтд (мережа Космо). Зараз власником мережі є фонд SigmaBleyzer. Покупцем виступає не сам Тугай, а його кіпрська компанія Ringside Limited.
"Угода не закрита. Зараз мережа проходить процедуру due diligence", - розповідає генеральний директор мережі Космо Георгій Шейко.
За його словами, новий власник планує зберегти бренд Космо, а також всю існуючу команду компанії.
Сторони розраховують укласти договір купівлі-продажу до кінця цього року. Сума угоди не називається, проте, за оцінкою інвестбанкіра, вона може скласти 15-20 млн дол.
Мережа Космо виставлена на продаж останні кілька років, і претендентів на покупку було кілька. Інвестиційна компанія SigmaBleyzer не приховувала, що планувала продати мережу ще в 2012 році. Але знайти покупця виявилося непросто.
В даний час на українському ринку працюють чотири великі мережі: Eva (близько 850 магазинів), Watsons (близько 400), Prostor (близько 340) і Космо (104). Після покупки Космо Тугай вийде на друге місце за кількістю магазинів з продажу парфюмерно-косметичної продукції.
Як повідомляв Укрінформ, бізнес-група "ТАС" Сергія Тігіпка в січні 2019 року підписала угоду про покупку атечного бізнесу компанії Космо. У той час аптечний бізнес Космо, підконтрольної інвестиційному фонду SigmaBleyzer, налічував 28 аптек у Києві та Київській області.
Про те, що готується операція з продажу мережі парфюмерно-косметичних магазинів Космо (загальною чисельністю близько 110) конкуренту цієї мережі - компанії ProStor - ЗМІ повідомляли наприкінці 2018 року.