Харківський авіазавод розробив план санації та чекає рішення суду
Про це кореспонденту Укрінформу повідомили в пресслужбі Державного концерну Укроборонпром, до структури якого входить авіазавод.
«На підприємстві розробили базовий план санації, і зараз ми чекаємо на засідання суду, який дасть дозвіл розпочати процедуру. Також підготовлено проєкт закону про списання заборгованості авіаційних підприємств, у тому числі – податкових боргів ХДАВП. Чекаємо на його ухвалення депутатами», - розповіли в пресслужбі.
У концерні, відповідаючи на запитання про подальшу долю підприємства, наголосили, що наразі про його приватизацію не йде мова, і для усіх підприємств Укроборонпрому авіаційної галузі розробляється кілька сценаріїв розвитку – як в умовах кризи, так і у довгостроковій перспективі, після стабілізації економічної ситуації в Україні та світі.
«Йдеться, в першу чергу про заходи, які допоможуть стабілізувати роботу ХДАВП, зокрема, про доукомплектацію літаків АН-140 та продаж їх державному або приватному замовнику, про спільне будівництво літаків з ДП «Антонов». Наша мета – відновите серійне виробництво АН-74 на підприємстві, є план, що для цього потрібно від концерну і від заводу, але також ми потребуємо і більшої уваги влади у вирішенні питання із безнадійними заборгованостями», - пояснили в концерні.
Зараз на авіазаводі є 1700 працівників, із них в умовах карантину (неповний робочий тиждень) виходять на роботу 600 фахівців.
«Завод виконує тільки невідкладні роботи з виготовлення обладнання для Національної гвардії, серійної продукції та комплектуючих, а також ремонт для декількох приватних замовників – як вітчизняних, так і іноземних», - зазначили в Укроборонпромі.
Раніше Укрінформ повідомляв, що Президент Володимир Зеленський, перебуваючи 6 листопада 2019 року в Харкові, був обурений низькими заробітними платами на авіаційному заводі. Глава держави пообіцяв посприяти укладенню мирової угоди у справі про банкрутство ХАЗу.
Харківське державне авіаційне виробниче підприємство - одне з підприємств авіаційної промисловості України, що спеціалізується на повному циклі робіт із серійного виробництва, доопрацювання та технічного обслуговування в процесі експлуатації вироблених літаків.
Протягом 2012-2019 років ХАЗ узагалі не мав державних замовлень. Останній літак підприємство випустило в 2014 році. Станом на 1 березня поточного року сума заборгованості заводу перед працівниками становить понад 207 мільйонів гривень, це більше половини заборгованості із заробітної плати по Харківській області.