Криклій запевнив, що попри коронавірус передача портів у концесію триває
Про це заявив міністр інфраструктури Владислав Криклій, повідомляється на сайті МІУ.
“Концесія залишається основним шляхом модернізації та подальшого розвитку українських морських портів і не тільки. Концесійні договори обов’язково будуть укладені, підготовка триває”, - сказав Криклій.
За даними Мінінфраструктури, 29 квітня в онлайн-форматі відбулось друге засідання Робочої групи з питань узгодження положень концесійного договору щодо проєкту в порту “Ольвія”, учасники якого розглядають другу редакцію змін до документа.
Договором передбачатиметься, що у розвиток морського порту “Ольвія” буде інвестовано 3,4 млрд грн.
Як зауважили в МІУ, Міністерство інфраструктури домоглося перегляду рішення Шостого апеляційного суду м. Києва щодо зупинення дії наказу про затвердження результатів концесійного конкурсу в Херсонському порту та його переможця.
“Суд задовольнив та скасував заходи забезпечення позову. Однак, щоб остаточно зняти всі обмеження, провести переговори та укласти договір, необхідне рішення Верховного Суду України. Зі свого боку, ми докладаємо всіх можливих зусиль для підтримки та захисту кожного нашого інвестора та кожної концесії”, - додав Криклій.
Розгляд справи Верховним Судом очікується на початку травня.
Як повідомляв Укрінформ, у вересні 2019 року Міністерство інфраструктури оголосило про початок конкурсів з концесії морських портів "Ольвія" та "Херсон". У грудні 2019 року стало відомо, що за перемогу в концесійному конкурсі щодо морського порту "Херсон" змагаються чотири компанії: з них дві - міжнародні, а саме турецька компанія Busserk Liman і компанія-консорціум "Рисоіл-Херсон" (Грузія - Швейцарія), а також дві українські компанії - Укрморпорт та Спеціальна компанія "Морський порт "Херсон".
ТОВ "Рисоіл-Херсон" - це консорціум у складі ТОВ "Петро Ойл Енд Кемікалс" - 60%, що входить до групи компаній Georgian industrial Group, та українського портового оператора АТ RISOIL S.A. (Швейцарія) - 40%.
Шостий апеляційний адміністративний суд 3 лютого зупинив дію наказу Міністерства інфраструктури №16 від 21 січня 2020 року про затвердження результатів концесійного конкурсу та затвердження переможця концесійного конкурсу у порту "Херсон".
Ініціатором позову було ТОВ "Спеціальна компанія Морський порт Херсон" (консорціум ТОВ Аскет-Шиппінг (40%) і ТОВ Глобал Грейн (60%). Компанія звернулася до суду з вимогою визнати прoтиправним і скасувати наказ Мінінфраструктури від 17 січня 2020 року №10 «Про відхилення претендента від участі у кoнцесійному кoнкурсі».
14 лютого стало відомо, що Мінінфраструктури через суд домоглося скасування призупинення концесії ціліснoгo майнового комплексу ДП «Херсонський морський торговельний порт» (ХМТП).