SkyUp отримала 286 тисяч звернень щодо компенсації невикористаних квитків
Про це повідомляється на сайті авіакомпанії.
"Починаючи з березня, SkyUp Airlines отримали близько 286 000 звернень щодо компенсації за невикористані через заборону польотів квитки", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що пасажири вже отримали 13 186 євро та 1 882 158 грн відшкодувань.
SkyUp повідомляє, що пасажири можуть скористатися одним з трьох доступних варіантів на вибір:
- без додаткових доплат перенести дату невиконаного перельоту за тим самим маршрутом на більш пізню в рамках року від дати невиконаного рейсу, за винятком святкових дат, якщо скасоване бронювання не випадало на такі ж дати поточного року;
- повернути вартість невикористаного квитка у вигляді промокоду на 120% від його вартості. Цей промокод можна використовувати для оплати нового квитка або додаткових послуг на будь-якому регулярному рейсі SkyUp Airlines;
- власне отримати відшкодування квитка згідно з умовами тарифу. Однак на кошти у більшості випадків доведеться чекати довше, ніж за звичайних умов.
Водночас у авіакомпанії просять звертати увагу на умови тарифу квитків на рейси авіакомпанії, оскільки у разі скасування подорожі (наприклад, самим пасажиром з особистих причин) зміна дати поїздки або відшкодування вартості квитка здійснюватиметься відповідно до умов тарифу.
"Нагадаємо, що тарифи Basic і Standard більш доступні по ціні, але мають певні обмеження щодо зміни дати або повернення квитка, а Flex — більш гнучкий", - повідомляє SkyUp.
На 20 червня, згідно зі статистичними даними авіакомпанії, 4 685 пасажирів оформили промокод на загальну суму 38 184 574 грн.
В SkyUp також обіцяють розглянути усі звернення пасажирів та виконати їхні запити. Також зауважують, що від початку карантину служба підтримки працювала у перевантаженому режимі і щодня надходило до 13 000 звернень. Через те, що обробити звернення протягом 3-5 днів, як за звичайних умов, фізично не було можливості, час на зворотній зв’язок продовжував зростати.
"Для виправлення ситуації SkyUp впроваджує систему автоматизації обробки звернень. Це означає, що пасажир після реєстрації на сайті авіакомпанії у персональному онлайн-кабінеті зможе самостійно обрати вид відшкодування, який його влаштовує, а пасажири, які раніше подавали заявки на повернення коштів, за бажанням, — змінити статус заявки на промокод чи перенесення дати, якщо за поданою раніше заявкою ще не був виставлений рахунок на повернення коштів", - повідомляють в авіакомпанії та додають, що такий функціонал буде доступний орієнтовно через три тижні.
В SkyUp пояснюють, що всі пасажири, чиї рейси були скасовані через карантин або можуть бути скасовані через відсутність дозволу з боку країн призначення на в’їзд громадян України, мають право на повернення коштів за невикористані квитки згідно з тарифом. Однак попереджають, що на розгляд заявки та виплату коштів авіакомпанії знадобиться від трьох до шести місяців.
Як повідомлялося, в Україні з 15 червня відновилося міжнародне регулярне пасажирське авіасполучення після кількох місяців перерви, пов’язаної з карантином через епідемію коронавірусу. Відновлення внутрішнього авіаційного сполучення відбулося 5 червня.
Уряд з 12 березня запровадив в Україні карантин з метою протидії поширенню коронавірусної інфекції COVID-19. Було закрито заклади торгівлі, крім продуктових магазинів, аптек, автозаправок і банків. Зупинено роботу метрополітенів у Києві, Харкові та Дніпрі, рух наземного транспорту в містах, припинено міжміське і міжобласне автомобільне, залізничне і авіасполучення. З 28 березня Україна повністю закрила кордон для регулярного сполучення, в тому числі авіаційного.
Нині в Україні до 31 липня діє адаптивний карантин. Тобто, обмежувальні заходи поступово пом’якшують залежно від епідемічної ситуації в кожному регіоні.