Apple залишається найдорожчим брендом у світі
Як передає Укрінформ, про це йдеться у дослідженні Interbrand Corp за 2020 рік.
Наразі бренд Apple коштує 322,99 мільярда доларів США.
На другій сходинці знаходиться бренд Amazon, який за минулий рік здорожчав на 60% - до 200,7 мільярда доларів.
Трійку цього року замикає Microsoft. Його вартість зросла на 53% і наразі становить 166 мільярдів доларів.
Зазначається, що до ТОП-10 також входять Google (165,44 млрд), Samsung (62,29 млрд), Coca-Cola (56,89 млрд), Toyota (51,60 млрд), Mercedes-Benz (49,27 млрд) та McDonald’s (42,82 млрд).
Слід зазначити, що рейтинг найдорожчих брендів замикає на 100-й позиції додаток для відеоконференцій ZOOM (4,48 млрд), який набрав неабиякої популярності у світі впродовж пандемії коронавірусу.