Власники «євроблях» висувають нові вимоги, хоча мають виконувати вже взяті зобов'язання — Тарас Качка
Як передає Укрінформ, про це написав у Фейсбуці заступник міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, торговий представник України Тарас Качка.
«Під моїми вікнами клаксонить АвтоЄвроСила. Насправді це непотрібна демонстрація сили, бо і профільні міністерства, і уряд, і Офіс Президента постійно ведуть діалог з АвтоЄвроСила. Тож влада чує, і дуже навіть чує. І вже кілька разів йшла назустріч «євробляхерам», даючи можливість розмитнити авто за пільговими ставками», - констатував він.
Крім того, за словами Качки, усвідомлюючи, що завищені загальні ставки податків при розмитненні є причиною для протестів, уряд разом із народними депутатами напрацювали алгоритм поступового зниження ставки розмитнення.
При цьому заступник міністра відзначив, що пошук консенсусу передбачає взаємні права і обов‘язки. «Зокрема, обов‘язок власників «євроблях» - розмитнити авто у відповідності до досягнутих домовленостей. Крім того, власники «євроблях» мають нести таку ж відповідальність, як і інші власники авто, як це пропонується відповідним проєктом постанови КМУ», - наголосив він.
На переконання Качки, це справедливі обов‘язки і протестувати проти них - це зневага до суспільства і до себе, адже є недотриманням раніше досягнутого компромісу.
«Незважаючи на це, уряд і далі готовий вести діалог», - додав він.
Як повідомлялося, зранку 3 листопада під будівлею Верховної Ради у Києві власники автомобілів на єврономерах вимагають від депутатів ухвалити законопроєкт №3704 про доступне розмитнення авто.
Верховна Рада в листопаді 2018 року суттєво підвищила штрафи за незаконне використання автомобіля на іноземній реєстрації.
У грудні 2019 року парламент відтермінував введення збільшених штрафів за порушення ввезення авто на єврономерах.