Україна й Туреччина створили торгово-промислову палату
Про це повідомляє власкор Укрінформу.
«Ми виходимо з того, що цей рік має стати вирішальним для фіналізації Угоди (про вільну торгівлю - ред.). Спільна Турецько-Українська торгово-промислова палата має стати важливим системним неформальним елементом у взаємодії українського та турецького бізнесу, що забезпечує оперативну комунікацію між діловими колами, надасть можливість отримувати достовірну та актуальну інформацію», - сказав дипломат.
Надзвичайний та Повноважний посол Туреччини в Україні Ягмур Гюльдере вказав на те, що рівень товарообігу між нашими країнами за минулий рік досяг позначки $5 млрд і є потенціал для його збільшення.
«Наша ціль обсягу товарообігу на рівні $10 млрд. З підписанням Угоди про вільну торгівлю ми легко досягнемо цього показника», - сказав Гюльдере.
Він також наголосив на тому, що попри пандемію торік Туреччину відвідало 1 млн українців, що є не лише результатом роботи туристичної сфери, а й виявом прихильності з боку українців.
Співголова від української сторони Сергій Савчук у виступі окреслив завдання Українсько-Турецької торгово-промислової палати, серед яких - збір нових ідей, потрібних для торгівлі, інвестицій, двосторонньої українсько-турецької діяльності в різних сферах.
«У наших силах надати пропозиції уряду щодо покращення умов та розв'язання існуючих «вузлів». Це не про лозунги, а про реальні дії та інструменти в інтересах обох країн, їхнього бізнесу», - зазначив Савчук.
Співголова від турецької сторони Озер Матлі зауважив у виступі, що відносини на рівні глав держав, на рівні бізнесу між нашими країнами зараз вибудовані в дуже позитивному та активному ключі і продовжують зміцнюватися.
За його оцінкою, найуспішніша з галузей співпраці на сьогодні - будівельна.
Як заявляв міністр фінансів Сергій Марченко, цього року Україна розраховує на збільшення торгівлі, в тому числі за рахунок розширення спектру товарів і послуг, які поставлятимуться Україною до Туреччини і в зворотному напрямку, а також в розширенні лінійки експортної української продукції за рахунок товарів з високою доданою вартістю та за рахунок спільних інноваційних проєктів.