Укравтодор активно шукає додаткові джерела фінансування «Великого будівництва»
Як передає кореспондент Укрінформу, про це розповів голова Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодору) Олександр Кубраков під час онлайн-форуму Ukrainian Transport Infrastructure Week.
Серед інструментів залучення додаткового фінансування для Дорожнього фонду він назвав: збільшення акцизу на автомобільний газ; детінізацію ринку пального.
"Сумарно ці заходи можуть збільшити надходження до Дорожнього фонду на третину. Це пришвидшить процес відновлення основної мережі доріг. У свою чергу ці кошти повернуться додатковим зростанням ВВП", – зауважив Кубраков.
Керівник транспортних проєктів ЄБРР Андрій Цокол назвав Укравтодор ключовим партнером банку в Україні і нагадав, що установа профінансувала 5 проєктів, які були реалізовані у сфері дорожнього будівництва, загальною вартістю 1,3 млрд євро. Нова угода з ЄБРР, підписана у 2020 році, передбачає реконструкцію майже 300 км траси М-05 Київ – Одеса, будівництво північного обходу Львова та втілення чотирьох реформ у дорожній галузі. Ключова реформа спрямована на попередження корупційних ризиків.
В агентстві вже працюють консультанти ЄБРР, які вивчають та аналізують наявні в Укравтодорі закупівельні та управлінські процеси з точки зору попередження корупції. На основі їх звіту до липня цього року планується фіналізувати та затвердити план антикорупційних заходів.
До 2023 року консультанти ЄБРР супроводжуватимуть імплементацію цього плану в Укравтодорі та його підрозділах. Цокол зазначив, що далі досвід співпраці з Укравтодором буде розширений на інші урядові інституції в Україні.
Як повідомляв Укрінформ, заступник голови Офісу Президента, координатор президентської програми "Велике будівництво" Кирило Тимошенко раніше заявив, що у до кінця 2023 року планується оновити всю мережу (понад 20 тис. км) загальнодержавних доріг, за які відповідає Укравтодор.