Пандемія призвела до скорочення споживання пива в Німеччині.
Про це, як повідомляє Укрінформ, свідчать дані, оприлюднені 30 липня Федеральним статистичним відомством ФРН (Destatis).
«У першій половині 2021 року продажі пива впали на 2,7%, або на 113,4 млн літрів порівняно з аналогічним періодом попереднього року», - йдеться у пресрелізі відомства.
Продажі цього продукту, відзначають статисти, різко скоротилися під час коронавірусної кризи, коли були закриті під час локдауну ресторани, бари та готелі. Зростання експорту не змогло компенсувати втрати на внутрішньому ринку. Найбільше падіння спостерігалося у січні (-27,0%) та лютому (-19,1%). Після того, як навесні 2021 року обмеження були послаблені, продажі відновились: у березні було продано хмільного напою на 12,4% більше, ніж за аналогічний місяць минулого року, а в червні - на 11,2%.
Безвідносно до пандемії та локдаунів, останніми роками споживання пива в Німеччині знижувалося.